توقف تلاش‌ها برای حل مشکلات حریم راه‌آهن

تهران (پانا) - یک عضو شورای شهر تهران گفت یکی از مشکلات و معضلاتی که مردم این منطقه و همچنین منطقه ۱۷ سال‌هاست با آن درگیر هستند، حریم راه‌آهن است اما تا امروز به نتیجه نرسیده و در کمیته زیربنایی دولت متوقف شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۴۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
توقف تلاش‌ها برای حل مشکلات حریم راه‌آهن

مهدی اقراریان در یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید خود از منطقه ۱۶ شهر تهران، اظهار کرد: یکی از مشکلات و معضلاتی که مردم این منطقه و همچنین منطقه ۱۷ سال‌هاست با آن درگیر هستند، حریم راه آهن است و بنده مطلع هستم که هم اعضای شورا و هم شهردار تهران تلاش‌های خود را برای حل این معضل ۴۰ ساله انجام دادند اما تا امروز به نتیجه نرسیده و در کمیته زیربنایی دولت متوقف شده است.

وی افزود: به وزیر راه و شهرسازی پیامی در خصوص مشکلات مردم ارسال کردم و در جلسه شورای معاونین منطقه، وزیر راه و شهرسازی تماس گرفت و جویای مسئله شد که این اهتمام قابل تقدیر است؛ در این تماس مقرر شد که نماینده ای برای پیگیری این موضوع انتخاب شود.

اقراریان با بیان اینکه شب گذشته از پارک میثاق، بعثت و اندیشه بازدید کردیم، گفت: این چهارمین بازدید از منطقه ۱۶ بود و اگر منصفانه بگوییم وضعیت ساماندهی معتادان متجاهر با یک سال و نیم اخیر قابل مقایسه نبود؛ هرچند هنوز هم معتادان متجاهر حضور دارند اما تعداد آنها کاهش یافته است.

وی افزود: برخی برای انتقال به مراکز مخالفت می کنند و نیروهای انسانی شهرداری تا پاسی از شب برای ساماندهی وضعیت تلاش می کنند تا با معتادان که قشر آسیب پذیر هستند، گفت و گو کنند تا یک شب استراحت بهتری در مراکز داشته باشند و جای تقدیر دارد.

اقراریان ضمن تقدیر برای بازپس گیری ملک هفت هزار متری، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی رسانه ها، مشکلات مردم در حریم راه آهن نیز با پیگیری از سوی دولت برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار