مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران در گفت‌وگو با پانا خبر داد؛

آغاز ساخت خانه موزه «فروغ فرخزاد»

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران گفت پیمانکار خانه فروغ فرخزداد مشخص شده و چند روز است که کار آن شروع شده است. همچنین مناقصه باغ وثوق‌الدوله هم برنده داشت و کار این خانه موزه شروع شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۳۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ساخت خانه موزه «فروغ فرخزاد»

وحیدرضا انارکی محمدی در گفت‌وگو با پانا درخصوص مشکلات حقوقی مرکز نمایش‌های آیینی صبا گفت:‌ «در مراجع قضایی پرونده‌های حقوقی را پیگیری می‌کنیم. درخصوص پروژه مرکز صبا از طریق کمیسیون ماده 38 پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم شریک را مجاب کنیم که تکالیف باقی مانده را انجام دهد.»

وی ادامه داد: «سایر پرونده‌هایی که مشکل حقوقی دارند نیز از طریق مراجع قضایی و کمیسیون ماده 38 در حال پیگیری هستیم.»

انارکی درخصوص اینکه چند درصد پروژه‌های بلاتکلیف این شرکت به دلیل مشکلات حقوقی است نیز توضیح داد: «عمده مشکلات شرکت توسعه فضاهای فرهنگی به خاطر بی‌توجهی به مسائل حقوقی بوده است و اگر به موضوعات حقوقی توجه می‌شد، امروز این چالش‌ها را نداشتیم ولی در حال پیگیری هستیم.»

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران درخصوص پروژه‌های جدید در حوزه خانه موزه‌ها گفت: «پیمانکار خانه فروغ فرخزداد مشخص شده و چند روز است که کار آن شروع شده است. همچنین مناقصه باغ وثوق‌الدوله هم برنده داشت و کار این خانه موزه شروع شده است. درخصوص خانه موزه شهیدان اقبالی نیز مناقصه برنده داشت و کار به‌زودی شروع می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار