آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران

سرهنگ علی‌اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی صبح یکشنبه هجدهم دی ماه 1401 پایتخت اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم‌، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران بودیم.

سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک هستند.

وی افزود: در بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم‌.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد ، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ شریفی افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها به منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.

وی گفت: عابرین پیاده برای ترددهای خود حتماً از پلهای عابر استفاده کنند و از ترددهای عرضی در بزرگراه‌ها جداً خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار