دستگیری حمله‌کنندگان به کسبه بازار آهن شادآباد

تهران (پانا) - تعدادی از اراذل و اوباش که قصد تعطیل کردن بازار آهن شادآباد را داشتند با حضور نیروی‌های پلیس دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۳۲۴۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عصر چهارشنبه اعلام کرد: ساعت ۱۳ روز چهارشنبه تعدادی از عناصر اغتشاشگر به تحریک معاندین، در بازار آهن شاد آباد تهران حاضر و اقدام به تهدید و تحریک کسبه و بازاریان مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی کرده بودندکه در مقابل اقدام هنجارشکنانه آنان کسبه و متصدیان صنفی از هر نوع همراهی با آنان خودداری کردند

بدنبال عدم همکاری بازاریان با این افراد چند نفر از آنان با استفاده از سلاح اقدام به تیراندازی و زخمی کردن پنج نفر از شهروندان کرده و بی درنگ قصد متواری شدن از محل وقوع جرم را داشتند که با حضور عوامل انتظامی تعداد ۲۰ نفر از عناصر مظنون به این اقدام مجرمانه شناسایی و دستگیر شدند. همچنین اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری دیگر مرتبطین احتمالی ادامه و در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری جیب بر یوسف آباد

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق تکرو تلفن همراه در محله یوسف آباد خبر داد و گفت: از متهم چهار دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

سرهنگ کیومرث حسنوند افزود: واحد عملیات کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد حین گشت زنی و پیشگیری از سرقت در خیابان مظفری خواه به فردی با کیف قرمز رنگ که با مشاهده ماموران تغییر مسیر داده مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به متهم مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه متهم به محض مشاهده ماموران پا به فرار می گذارد، افزود: متهم در حین تعقیب گریز کیف خود را داخل پیاده رو پرتاب کرده که با هوشیاری عوامل گشت پس از دستگیری متهم کیف و متهم مورد بازرسی قرار گرفتند و در بررسی اولیه از داخل کیف متهم چهار دستگاه انواع تلفن همراه کشف که در استعلام بعمل آمده مشخص شد، سرقتی است، کشف می کنند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۲۸ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت تلفن همراه به روش جیب بری در محله یوسف آباد و پنج فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و مالباختگان نیز شناسایی شدند.

وی با اشاره به سوابق سرقت توسط متهم، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مالباختگان ادامه دارد. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار