فرماندار ملارد:

کار جهادی، کار شبانه روزی است

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت مدیری موفق است که با پیگیری‌های مداوم در راستای جذب اعتبارات قدم بردارد و کار جهادی به معنی کار شبانه‌روزی است.

کد مطلب: ۱۳۱۷۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کار جهادی، کار شبانه روزی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جابر کریمی فرماندار ملارد در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور امامان جمعه ملارد و صفادشت، نماینده مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، در سخنانی گفت: حضور به موقع در محل کار یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران است، امروز وقت غفلت نیست چرا که بخشی از نارضایتی‌های مردم نشات گرفته از کم‌کاری مسئولین گذشته بوده است، هرچند که در گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته، ولی امروز باید دست به دست هم بدهیم تا در راستای جبران کاستی‌ها گام برداریم.

وی با بیان اینکه تنها با کار شبانه‌روزی و جهادی این مهم میسر می‌شود، اظهارکرد: اگر در امورات بخواهیم نگاه اداری به مسائل داشته باشیم قطعاً زمین‌گیر خواهیم شد. کار جهادی، عملی اعتقادی است و نیاز به دلسوزی و کار شبانه‌روزی دارد اما تنها با این رویکرد می‌توانیم در شهرستان موفق شویم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد تاکید کرد: اگر کم‌کاری کنیم قطعاً در محضر خداوند متعال و مردم باید پاسخگو باشیم و انشالله با حمایت همدیگر و تعامل در راستای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

وی با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات گفت: تکریم ارباب رجوع خط قرمز ما است، باید هر سه شنبه به طور کامل به دیدارهای مردمی اختصاص یابد و در این روز جلسه‌ای برنامه‌ریزی نشود.

کریمی با تاکید بر برپائی نماز جماعت در ادارات تصریح کرد: زمانی که ما از اصلی‌ترین واجب خدا یعنی نماز می‌گذریم بی‌شک نخواهیم توانست در مسئولیت خود موفق باشیم چرا که خدمت به مردم همانند اقامه نماز واجب است.

وی بیان کرد: مدیری موفق است که با پیگیری‌های مداوم در راستای جذب اعتبارات قدم بردارد، مدیران موظف هستند تا ضمن پایش و بررسی بودجه مربوط به دستگاه خود نسبت به احصاء نقاط قوت و ضعف آن اقدام نمایند.

کریمی افزود متاسفانه مدیران کل برخی از دستگاه‌ها در یکسال گذشته یکبار هم در شهرستان ملارد حضور پیدا نکرده‌اند در صورتی که رئیس جهمور یک دوره کل کشور را مورد بازدید قرارداده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار