برنامه کاروان‌های شادی «لبخند بهار» در روز سوم فروردین

تهران (پانا) - کاروان‌های شادی (شامل اجرای موسیقی سنتی، عروسک‌گردانی، نوروزخوانی و ...) که از پنجشنبه ۲۶ اسفندماه در مناطق مختلف تهران کار خود را آغاز کردند، در روز سوم فروردین نیز به اجرای برنامه‌های جذاب و شاد خود ادامه می‌دهند.

کد مطلب: ۱۲۶۵۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه کاروان‌های شادی «لبخند بهار» در روز سوم فروردین

به گزارش روابط عمومی جشنواره «لبخند بهار»، این کاروان‌ها فردا چهارشنبه سوم فروردین ۱۴۰۱ در دو نوبت صبح و عصر در ساعت‌های ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۶ تا ۱۸ به اجرای برنامه در مناطق مختلفی از تهران می‌پردازند.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اولین کاروان از جشنواره «لبخند بهار» از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ در میدان امام‌خمینی، خیابان امام خمینی به سمت پارک شهر میان صلح پذیرای شهروندان تهرانی در منطقه ۱۲ است تا با اجرای برنامه‌های شاد موجب شادی و خوشحالی شهروندان حاضر در این مکان شود.
همچنین در همین ساعت شهروندان تهرانی در محله عباس‌آباد می‌توانند از هنرنمایی کاروان دوم جشنواره «لبخند بهار» در بوستان آب و آتش تا پل طبیعت بهره ببرند.
در ادامه برنامه‌های جشنواره «لبخند بهار»، کاروان اول از هنرمندان این جشنواره از ساعت ۱۶ تا ۱۸ نیز در ابتدای خیابان پرستار، خیابان پیروزی به سمت بوستان نارنج واقع در منطقه ۱۴ شهر تهران حاضر شده و به اجرای برنامه می‌پردازند.
همچنین کاروان دوم هنرمندان جشنواره «لبخند بهار» نیز در همین ساعت به محدوده تالار وحدت، پهنه رودکی به سمت پارک دانشجو واقع در منطقه ۱۱ شهر تهران رفته تا با اجرای برنامه‌های شاد، موجب خوشحالی شهروندان این منطقه از شهر شوند.
حضور عروسک‌های غول‌پیکر، دهل و سرنا نوازی و پهن کردن سفره هفت‌سین اقوام ایرانی، نوروزخوانی، اجرای نمایش عمونوروز و ننه سرما، حضور تکم‌چی‌ها، آوازخوانی عمو نوروز، اجرای موسیقی و حضور مبارک از بخش‌های مهم اجرای کاروان‌های نوروزی جشنواره «لبخند بهار» به شمار می‌آید.
جشنواره «لبخند بهار» به همت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران از ۲۵ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه در ۲۲ منطقه تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار