در پاسخ به پانا مطرح شد؛

توضیح سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده کلاهبرداری شرکت فردادآمیتیس

تهران (پانا) - سخنگوی قوه قضاییه با تشریح آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری شرکت فرداد آمیتیس گفت حکم قطعی این پرونده هنوز صادر نشده است.

کد مطلب: ۱۲۵۴۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
توضیح سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده کلاهبرداری شرکت فردادآمیتیس

ذبیح‌الله خداییان در پاسخ به سوال پانا درباره پرونده کلاهبرداری شرکت فرداد آمیتیس گفت: مسئولان این شرکت با انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی توانستند افراد زیادی را فریب بدهند. بر اثر فعالیت مبنی بر رمزارزها و دادن سود کلان ۹۵۰۰ نفر اقدام به سرمایه‌گذاری در این شرکت کردند و ۱۲۰۰ میلیارد تومان از آنها سرمایه اخذ شده است.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: سرکرده و مسئول این شرکت با کمک ضابطان دستگیر شده است و با شکایت ۲۵۸ نفر از مالباختگان در شعبه ۱۰۴۰ دادگاه کیفری تهران سرکرده این شرکت و ۴ متهم دیگر محکوم به حبس شدند که البته پرونده در مرحله بدوی است و حکم قطعی هنوز صادر نشده است.

خداییان تصریح کرد: همچنین حدود ۱۹۰۰ نفر دیگر هم در شعبه ۶ و ۱۱ ناحیه ۳۱ دادگاه طرح دعوی کرده‌اند که این پرونده در جریان است و هنوز منتهی به صدور کیفرخواست نشده است.

جمع زیادی از مالباختگان پرونده کلاهبرداری شرکت فرداد آمیتیس در آذرماه امسال با انتشار نامه‌ای سرگشاده به رئیس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار