اقراریان: مساله جمع‌آوری پسماندها در منطقه 4 شهرداری رها شده است

تهران (پانا) - عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت در بازدید میدانی که اخیرا انجام شد ظاهرا شهردار منطقه 4 مساله جمع‌آوری پسماندها را به طور کلی رها کرده است.

کد مطلب: ۱۲۰۹۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اقراریان: مساله جمع‌آوری پسماندها در منطقه 4 شهرداری رها شده است

مهدی اقراریان،عضو ششمین دوره شورای شهر تهران در جریان پنجمین جلسه شورا با اشاره به عدم پیگیری تذکرش در ارتباط با قطع درختان در منطقه 4 گفت: علی‌رغم اینکه هفته گذشته تذکری درباره با قطع درختان در منطقه 4 دادم اما پس از گذشت یک هفته هیچ اقدامی و راه حلی در این زمینه انجام نشده است و در بازدید میدانی که اخیراً داشتم ظاهراً شهردار منطقه 4 این منطقه مساله جمع آوری پسماندها را به طور کلی رها کرده است.

وی همچنین به طرح قدمگاه امام زاده صالح اشاره کرد و گفت: در این مسیر باید رایزنی فیمابین اوقاف و شهرداری انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم توجه به ساخت و سازها در منطقه سوهانک و حفظ سرمایه شمال شهر اظهار داشت: به علاوه در حال حاضر پروژه‌های نیمه کاره و رها شده‌ای نیز وجود دارد و پارکینگ گلاب دره یکی از این موارد است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

اقراریان با اشاره بر لزوم توجه به سرمایه انسانی موجود در شهرداری تهران عنوان کرد: باید در روند تغییر و تحولات جدید و انتصاب‌های این دوره، به نیروهای انسانی موجود در شهرداری و تجربه آنها توجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار