در اختتامیه نشست مجلس دانش‌آموزی

روشنی: نطق دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی را به وزیر آموزش و پرورش می‌دهیم

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه نشست دوم نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی ظهر امروز با حضور مسئولان سازمان دانش‌آموزی و نمایندگان مجلس دانش‌آموزی در اردوگاه شهیدباهنر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۴۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
روشنی: نطق دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی را به وزیر آموزش و پرورش می‌دهیم

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی در مراسم اختتامیه به نمایندگان مجلس دانش‌آموزی گفت: نطق‌های دانش‌آموزان را شنیدم. مطالبه‌گری کار شما است و اگر من نتوانم اهداف سازمان را با شما همراه کنم به بیراهه می‌رویم. مجلس دانش‌آموزی تربیت سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان است. مجلس دانش‌آموزی اکسیر خودباوری است.

محمد روشنی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش از ما خواسته است تمام نطق‌های نمایندگان را به ایشان بدهیم تا در جریان مطالبات دانش‌آموزان باشند و ما این نطق‌ها را تحویل ایشان می‌دهیم.

او افزود: برای اولین بار در مجلس نهم، دانش‌آموزان در تالیف کتب درسی نقش داشته‌اند. من از شما راهکار می‌خواهم. انتقاد، پرسش‌گری، مطالبه‌گری جزئی از کار شما است اما انتقاد کردن آسان است، باید راهکار ارائه دهیم.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی خطاب به دانش‌آموزان گفت: خودباوری اکسیر پیشرفت و موفقیت است. خودباوری این نیست که خود را باور کنید و دیگران را زیر سوال ببرید.

محمد روشنی به دانش‌آموزان قول داد حتما یکی از روزهای مراسم اختتامیه مجلس دانش‌آموزی در ساختمان اصلی مجلس شورای اسلامی و در حضور نمایندگان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار