شروع دوره مهارتی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش از شنبه

دروس دوره‌های نظری و حضوری دوره یک‌ساله پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دانشگاه شهید رجایی اعلام شد

تهران (پانا) - دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی با صدور اطلاعیه‌ای مراحل آموزش و دروش دوره‌های نظری و حضوری مربوط به دوره یک ساله مهارت‌آموزی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۶۸۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شروع دوره مهارتی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش از شنبه

زمان ثبت‌نام الکترونیکی پذیرفته­‌شدگان (مهارت­‌آموزان) آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 97 در دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجائی متعاقبا در سایت این دانشگاه اعلام می‌شود و در این مدت پذیرفته‌شدگن هیچ نیازی به پیگیری از طریق تلفن یا مراجعه حضوری به دانشگاه ندارند.

مهارت‌آموزان باید پس از ثبت‌نام الکترونیکی از طریق سامانه گلستان دانشگاه شهیدرجایی، برای آگاهی از ادامه روند آموزش و دروس مجازی به سامانه آموزش الکترونیکی این دانشگاه به نشانی https://lms.sru.ac.ir مراجعه کنند.

مراحل آموزش مهارت‌آموزان طبق جدول زمان‌بندی زیر انجام می‌شود. بخش نظری پودمان اول صرفا به صورت الکترونیکی است و نیازی به مراجعه حضوری در دانشگاه نیست.

دوره‌های حضوری نیز طبق جدول زیر در سال 1398 برگزار می‌شود و قطب‌بندی و محل تشکیل دوره­‌های حضوری در اطلاعیه‌های بعدی از طریق سایت و سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه شهیدرجایی اعلام می‌شود.

براساس جدول زیر دوره نظری پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه شهیدرجایی از روز شنبه 19 آبان آغاز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار