فراخوان تامین مدرسان طرح ارتقای مهارت‌های پرورشی مربیان مدارس دخترانه اعلام شد

تهران (پانا) - دفتر امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش با همکاری معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری طرح تامین مدرسان طرح «ارتقای مهارت‌های پرورشی مربیان مدارس دخترانه» را برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۸۶۴۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان تامین مدرسان طرح ارتقای مهارت‌های پرورشی مربیان مدارس دخترانه اعلام شد

دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری برای تامین مدرسان طرح «ارتقای مهارت‌های پرورشی مربیان مدارس دخترانه» از میان مدرسان رسمی آموزش خانواده انجمن اولیا و مربیان دوره آموزشی 24 ساعته (3 روز) در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار می‌کند.

این دوره در سه روز برای دو گروه از استان‌های کشور به این ترتیب که گروه اول از تاریخ 22 تا 24 آبان و گروه دوم از تاریخ 29 تا 1 آذر از ساعت 8 لغایت 16 بعدازظهر برگزار می‌شود.

روسای اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها باید یک نفر از مدرسان رسمی آموزش خانواده مجرب و کارآزموده استان را که دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد باشد و قبلا هم دردوره کشوری (فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی یا نشست هم‌اندیشی مدرسان آموزش خانواده سراسر کشور سال جاری) شرکت نکرده باشند، تا پایان وقت اداری روز شنبه 5 آبان به دفتر انجمن اولیا و مربیان معرفی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار