سومین اجلاس دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود

تهران (پانا) -  سومین اجلاس دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان 12 تا 15 شهریور در اردوگاه باهنر تهران برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۵۰۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
سومین اجلاس دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سومین اجلاس کنگره دوازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از 12 تا 15 شهریور با حضور نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه، مسئولان آموزش و پرورش، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مسئولان اتحادیه استان‌ها، معاونان خواهر استان‌ها، اعضای قرارگاه ملی جدید و سال گذشته، برگزیدگان جشنواره‌های انجمن اسلامی برتر و رتبه‌های برتر کنکور سال 97 تشکیلات، در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود.

کنگره عالی‌ترین رکن تشکل دانش‌آموزی در اتحادیه، شالوده هویت تشکیلاتی اتحادیه و تبلور وحدت انجمن‌های اسلامی مدارس سراسر کشور است و متشکل از اعضای قرارگاه ملی - منتخب انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور است.

تجدید پیمان با آرمان‌های نظام و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، هویت بخشی به اعضای فعال و مشارکت در تصمیم‌سازی‌های کلان، آموزش برای انجام فعالیت‌های جریان ساز و ارتقای سطح معنوی و فکری اعضا، افزایش روحیه اخوت تشکیلاتی، ارتقای سطح آگاهی در حوزه شناخت صحیح از دانش و مبانی استکبارستیزی و کسب و ارتقای سطح مهارت‌های لازم در طراحی و اجرای عملیات‌های مختلف فرهنگی از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

برگزاری اجلاس عمومی برای استماع گزارش عملکرد دوره قبل شورای مرکزی، رأی‌گیری و انتخاب 2 نفر عضو دانش‌آموز شورای مرکزی، به نمایش گذاشتن حضور فعال اتحادیه در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و صنفی و فراهم کردن زمینه افکار عمومی برای تحقق جنبش دانش‌آموزی، تدوین بیانیه پایانی در زمینه مسائل فرهنگی، آموزشی، سیاسی و تشکیلاتی، برگزاری جلساتی برای تبادل نظر درباره فعالیت‌های سالیانه اتحادیه از جمله برنامه‌های این کنگره است.

در این کنگره نمایشگاهی از دستاوردهای دانش‌آموزان با حضور دبیرخانه‌های این جشنواره‌ها برگزار می‌شود و از برگزیدگان انجمن اسلامی برتر و همچنین دانش‌آموزان برتر انجمن اسلامی در کنکور سراسری تجلیل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار