بازدید مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از چهارمین روز اردوی جمع بندی آموزشی و فرهنگی کنکور دانش‌آموزان کرمانشاه در اردوگاه باهنر

تهران (پانا) - عباسعلی باقری روز نیمه شعبان مصادف با میلاد مسعود یگانه منجی عالم ,از اردوی جمع بندی آموزشی و فرهنگی کنکور دانش‌آموزان کرمانشاه در اردوگاه شهید باهنر تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از چهارمین روز اردوی جمع بندی آموزشی و فرهنگی کنکور دانش‌آموزان کرمانشاه در اردوگاه باهنر

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در چهارمین روز از اردوی جمع بندی آموزشی و فرهنگی کنکور دانش‌آموزان کرمانشاه در ادروگاه شهید باهنر تهران از نزدیک از این اردوی آموزشی فرهنگی بازدید کرد .

در این بازدید عباسعلی باقری از کم و کیف کلاس‌ها، روند آموزش، وضعیت رفاهی و برنامه‌های آموزشی فرهنگی این اردو مطلع شد و در ادامه از خوابگاه‌های دانش‌آموزان بازدید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این بازدید با دانش‌آموزان کرمانشاهی صحبت کرد و نظرات دانش‌آموزان در خصوص برگزاری این اردو را جویا شد.

وی در این بازدید با اساتید دانش‌آموزان و سرپرستان و مربیانی که دانش‌آموزان را از استان کرمانشاه همراهی کرده‌اند و هم چنین با مسئولان اجرایی این اردو در تهران در خصوص روند اجرایی این اردوی آموزشی و فرهنگی گفت‌وگو و از زحمات آنان تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار