مراسم تقدیر از معلمان مجتمع آموزشی دانا

رئیس هیئت مدیره بنیاد بیماری‌های نادر اعلام کرد: انعقاد تفاهم نامه بنیاد بیماری‌های نادر با آموزش و پرورش در دو هفته آتی

تهران (پانا) - رئیس هیئت مدیره بنیاد بیماری‌های نادر به انعقاد تفاهم نامه همکاری بنیاد بیماری‌های نادر و وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد که در دو هفته آتی این موضوع به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

کد مطلب: ۸۱۸۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس هیئت مدیره بنیاد بیماری‌های نادر اعلام کرد: انعقاد تفاهم نامه بنیاد بیماری‌های نادر با آموزش و پرورش در دو هفته آتی

مراسم تجلیل از معلمان مجتمع آموزشی دانا به مناسبت هفته معلم برگزار شد.

در این مراسم دشتی یکی از پیشکسوتان این مجتمع گفت: در بحث تربیت و نوع نگاه به معلمی باید به احادیث قرآن توجه کنیم که یک ساعت تفکر بهتر از ۷۰ سال عبادت است.

وی ادامه داد: نور تفکر در مشکلات و گرفتاری‌های اجتماعی انسان را نجات می‌دهد اگر تفکر نداشته باشیم این موضوع عملیاتی نمی‌شود.

دشتی گفت: اکنون سی و هشتمین سالی است که در کسوت معلمی هستم و تلاش کردم برای دانش‌آموزان این موضوع را جا بندازم که باید با یک شیرینی خاص مطالب را به آنان آموخت.

در ادامه مراسم محمدی مدیر مجتمع آموزشی دانا اظهار کرد: میزان و ترازوی شغل معلمی در قالب موضوعات مادی نمی‌گنجد و همه می‌دانیم که برای فعالیت در این شغل باید توانایی و هنر یاد دادن داشته باشیم.

حمیدرضا ادراکی مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر نیز در این مراسم با اشاره به هنر معلمی گفت: همیشه آرزو داشتم در کنار کار پزشکی معلم باشم. بنده از یک خانواده فرهنگی هستم.

وی ادامه داد: موضوع آموزش همیشه مورد تاکید علی داودیان رئیس بنیاد بیماری‌های نادر بود که تا قبل از فوت او نیز این موضوع پیگیری می‌شد.

ادراکی با اشاره به اینکه امکانات آموزشی را در مجتمع‌هایی که دانش‌آموزان نادر مشغول به تحصیل هستند فراهم کرده‌ایم افزود: باید همیشه شغل معلمی را ارج نهیم زیرا که شغل انبیاست.

یاسر داودیان رئیس هیئت مدیره بنیاد بیماری‌های نادر نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه پدر معنوی همه دانش‌‌آموزان معلمان هستند گفت: به شدت پیگیر موضوع مکان برای حل مشکلات آموزشی دانش‌آموزان نادر هستیم.

وی به انعقاد تفاهم نامه بنیاد و وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این تفاهم نامه با معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بسته شده است که راه را برای ما هموار می‌کند.

داودیان بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش در همایش بنیاد بیماری‌های نادر قول مساعد دادند که موضوعات بیماری‌های نادر پیگیری شود. این موضوع در دو هفته آتی برای مکان یابی موضوع آموزش این دانش‌‌آموزان با وزارت آموزش و پرورش طی جلساتی پیگیری خواهد شد.

مجتمع آموزشی دانا از سال 83 در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم فعالیت می‌کند. این مجتمع فرصت را برای افراد فراهم می‌کند تا تربیت را همراه با سلامت روان، روحیه خوب و ارتباط اجتماعی موفق و تاثیرگذار تجربه کنند.

این مجتمع دانش‌آموزان نادر را تربیت نمی‌کند بلکه افرادی را تربیت می‌کند که در نودوستی، کمک به همنوع در جهت علمی کشور گام بردارند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از این معلمان تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار