مدیرکل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی خبر داد:

استقبال بی‌سابقه خانواده‌ها از خط ملی مشاوره ۱۵۷۰ در نوروز/ رشد ۱۶۵ درصدی تماس‌ها

افزایش تماس‌ها نشان‌دهنده افزایش اعتماد خانواده‌ها به خدمات روان‌شناسی آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - مدیرکل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد در ایام نوروز سال ۱۴۰۴، بیش از ۹۵۰۰ تماس از طریق خط ارتباطی ۱۵۷۰ توسط مشاوران پاسخ داده شد.

کد مطلب: ۱۵۵۸۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
استقبال بی‌سابقه خانواده‌ها از خط ملی مشاوره ۱۵۷۰ در نوروز/ رشد ۱۶۵ درصدی تماس‌ها

‌سمیه سادات ابراهیمی ‌با اشاره به فعالیت خط ملی نماد (۱۵۷۰) در ایام تعطیلات نوروزی گفت: با توجه به اهمیت حفظ و ارتقای سلامت روان دانش‌آموزان و اجرایی‌شدن نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان؛ پیگیری‌های لازم به جهت روزآمدسازی انتقال تماس و امکان پاسخگویی ۲۲۰ مشاور متخصص و مجرب آموزش و پرورش از طریق خط ملی ۱۵۷۰ ایجاد شد. 

وی افزود: از تاریخ ۲۹ اسفند هم‌زمان با شروع تعطیلات رسمی نوروز تا پایان ۱۵ فروردین مشاوران با ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره و مداخله در فوریت‌ها از طریق خط ارتباطی ۱۵۷۰ پاسخگوی بیش از ۹۵۰۰ تماس بودند.

ابراهیمی با اشاره به عملکرد سال گذشته وزارت توضیح داد: فعالیت این خط در مقایسه با سال گذشته از ۱۲ ساعت به ۱۶ ساعت ارائه خدمات در طول روز ارتقا یافت و تعداد افراد دریافت خدمات مشاوره تلفنی از ۳۵۸۴ نفر در نوروز ۱۴۰۳ به ۹۵۰۴ نفر در نوروز ۱۴۰۴ رسید که مؤید رشد ۱۶۵ درصدی بوده است.

1498894fnLZiqtaz39FWDIj0

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار