‌معاون جدید آموزش متوسطه معارفه شد؛

آذرکیش: برنامه‌های آموزشی و مهارتی باید متناسب با نیاز نسل جدید باشد

تهران (پانا) - مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ‌با حضور علی زرافشان مشاور وزیر آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام علی لطیفی‌ رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، مسئولان معاونت آموزش متوسطه ستادی و معاونان آموزش متوسطه ادارات کل آموزش و پرورش شهر تهران، شهرستان‌های تهران و البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۱۲۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آذرکیش: برنامه‌های آموزشی و مهارتی باید متناسب با نیاز نسل جدید باشد

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه، در این مراسم علی زرافشان مشاور وزیر آموزش و پرورش، ضمن تشکر از اقدامات محمدمهدی کاظمی معاون سابق آموزش متوسطه، برای سید‌مصطفی آذرکیش معاون آموزش متوسطه آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید در راستای اعتلای نظام آموزش و پرورش کشور با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را داشت و بر تحقق اهداف تعلیم و تربیت به‌ویژه در معاونت آموزش متوسطه کشور تاکید کرد.

سیدمصطفی آذرکیش معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: قانون‌مداری، برنامه‌محوری و رعایت کرامت انسانی و شایستگی در کنار شفافیت، پاسخگویی و نظارت از برنامه‌های پیش‌روی معاونت متوسطه خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی و ارتقای کیفیت آموزشی تصریح کرد: برای اجرایی‌سازی آیین‌نامه توسعه مهارت‌آموزی و بهره‌مندی از آن باید از حداکثر ظرفیت‌های بین دستگاهی بهره‌مند و با جلب مشارکت و تعامل اثربخش در قالب فرهنگ‌سازی، آگاهی‌بخشی، تعیین نقش و ارائه بازخورد مستمر استفاده کرد.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش در ادامه گفت: برنامه‌های آموزشی و مهارتی باید متناسب با نیاز نسل جدید بوده و در زمان و مکان صحیح خود برنامه‌ریزی، هدایت و اجرا شود.

وی با اشاره به استفاده از نظرات فرهنگیان و دانش‌آموزان بیان کرد: تلاش خواهیم کرد به‌صورت میدانی از مدارس بازدید و ضمن حضور در جمع همکاران و دانش‌آموزان، از ایده‌ها و تجارب خلاقانه و نوآورانه آن‌ها برای برنامه‌های پیش‌روی ستاد استفاده کنیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: اسناد جهت‌ساز برای برنامه‌های معاونت برگرفته از سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه هفتم پیشرفت و برنامه‌های ارائه شده مقام عالی وزارت به مجلس شورای اسلامی می‌باشد و برای ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی مناسب با اسناد بالادستی در معاونت آموزش متوسطه تلاش خواهیم کرد.

1101544f90y7Q5wHgKEasRlh (1)

 

‌در این مراسم محمدمهدی کاظمی معاون سابق آموزش متوسطه تکریم و سید‌مصطفی آذرکیش به‌عنوان معاون جدید آموزش متوسطه معارفه شد.

آذرکیش دارای فوق لیسانس مدیریت IT است. وی  پیش از این ریاست اداره فنی وحرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش شهر تهران و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت منطقه ۱۲ تهران، مدیرکلی دفتر آموزش متوسطه دوم کاردانش و فنی‌و‌حرفه‌ای و مدیریت برنامه، بودجه و ساختار سازمانی دانشگاه شهید‌رجایی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

1101432f4FbMsatd7qc6i29O

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار