عضو هیات علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی:

دومین همایش بین‌المللی یافته‌های نوین در علوم ورزشی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - عضو هیات علمی گروه فیزیولوژی ورزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: پنجمین همایش ملی و دومین همایش بین‌المللی یافته‌های نوین در علوم ورزشی با تاکید بر ورزش در مدارس و آموزش و پرورش در روز چهارشنبه (۲۵ مهر ۱۴۰۳) کار خود را شروع می‌کند.

کد مطلب: ۱۵۱۰۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دومین همایش بین‌المللی یافته‌های نوین در علوم ورزشی برگزار می‌شود

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ صالح‌پور، عضو هیات علمی گروه فیزیولوژی ورزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و طهماسبی، دبیر علمی همایش یافته‌های نوین در علوم ورزشی با حضور در یک برنامه ویدئویی به معرفی همایش یافته‌های نوین در علوم ورزشی پرداختند.

صالح‌پور در این گفت‌وگو با معرفی پنجمین دوره همایش ملی و دومین همایش بین‌المللی یافته‌های نوین در علوم ورزشی، اظهار کرد: این همایش با تاکید بر ورزش در مدارس و آموزش و پرورش در روز چهارشنبه (۲۵ مهر ۱۴۰۳) کار خود را شروع می‌کند.

وی افزود: ورزش مدارس و اهمیت آن در راستای سلامت آینده‌سازان و استعدادیابی ورزشکاران برای قهرمانی است.

صالح‌پور با اشاره به بخش رویدادمحور همایش خاطرنشان کرد: در این همایش، نهادهای مختلف در بخش رویدادمحور در مورد مساله ورزش مدارس، نشست‌های مشترکی خواهند داشت تا به یک تفاهم‌نامه و نظر جمعی برسند.

وی تاکید کرد: امیدواریم نتیجه این نشست‌ها به حوزه ورزش مدرسه‌ای برگردد.

در ادامه گفت‌وگو طهماسبی، دبیر علمی پنجمین همایش ملی و دومین همایش بین‌المللی یافته‌های نوین در علوم ورزشی، تصریح کرد: تاکنون نزدیک به ۴۰۰ مقاله در محورهای تخصصی دریافت شده که این مقالات به‌صورت سخنرانی و پوستر در همایش، ارائه خواهند شد.

وی ادامه داد: محورهای همایش در حوزه علمی شامل آسیب‌شناسی ورزشی، حرکات اصلاحی پای مکانیک، مهندسی ورزش، فیزیولوژی ورزشی، تغذیه ورزشی، رفتار حرکتی، روانشناسی ورزشی و مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش است.

طهماسبی اذعان کرد: در حوزه کاربردی، یکی از مزیت‌های این همایش رویدادمحوری است و صرفاً این همایش مقاله‌محور نیست و مقالات با محور ورزش دانش‌آموزی انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار