فرماندار اسلامشهر:

واکسیناسیون 172 هزار نفر در هفت مرکز شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) -فرماندار اسلامشهر، رئیس دانشگاه‌آزاد اسلامی،رئیس دادگستری و مدیر شبکه بهداشت ودرمان از مرکز واکسیناسیون دانشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی اسلامشهر بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۲۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون 172 هزار نفر در هفت مرکز شهرستان اسلامشهر

در حاشیه این بازدید مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: جامعه هدف واکسیناسیون ما در شهرستان اسلامشهر ۴۳۰ هزار نفر است و تاکنون ۱۷۲ هزار نفر در هفت مرکز واکسیناسیون فعال واکسینه شدند.

او از اقدام دانشگاه آزاد و شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در زمینه ایجاد مرکز واکسیناسیون در سالن ورزشی دانشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر که در واکسیناسیون حوزه مشاغل و ادارات در حال فعالیت هستند، تقدیر کرد.

مرسلپور بیان کرد: با ایجاد مرکز واکسیناسیون سپاه سیدالشهدا(ع) در آینده نزدیک و همکاری خوب نیروی‌هوایی ارتش جمهوری اسلامی انتظار داریم سرعت واکسیناسیون با توجه به نظرات دولت بیشتر شود.

فرماندار اسلامشهر خطاب به مردم توصیه کرد: یک بخش از وظیفه مبارزه با کرونا جهت ستاد مقابله با کرونا است و گزارشات مردمی را داریم که مردم در شهرستان اسلامشهر پروتکل‎‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکرده،با حضور در آرامستان‌ها هنگام دفن اموات و برگزاری دورهمی‌ها رفتارهای خطرناک دارند و در صورت استمرار این موارد با مشکل جدی برخورد خواهیم کرد.

خبرنگار: حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار