رییس سازمان امور اجتماعی کشور:

اولیا و مربیان دو عنصر اصلی تربیت فرزندان هستند و باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی مصمم باشند

تهران (پانا) - آیین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با شعار «با خانواده، برای ایران برای مدرسه» صبح امروز با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور، وزیر آموزش و پرورش، معاونان و مدیران وزیر و اعضای انجمن اولیا و مربیان استان تهران در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۵۰۹۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اولیا و مربیان دو عنصر اصلی تربیت فرزندان هستند و باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی مصمم باشند

محمد عباسی رییس سازمان امور اجتماعی کشور، با بیان اینکه اولیا و مربیان دو عنصر اصلی تربیت فرزندان هستند، اظهار کرد: مهمترین موضوعی که در خیلی از جلسات علمی مورد تاکید قرار گرفته و همیشه همراه بشر آمده، تربیت انسان است. بنا شد انسان رشد کند، نه اینکه دنبال برتری باشد، وظیفه اصلی معلم این است که انسان را ارتقا دهد. 

وی به موانع این تکامل و ارتقا و موانع تربیت اشاره کرد و گفت: این موانع همان آسیب‌های اجتماعی است که در طول تاریخ وجود داشته است و برخی از زمان‌ها بیشتر بوده است. ۸ سال دفاع مقدس ۴۳ کشور با سرکردگی آمریکای جنایتکار علیه ما تلاش کردند ولی ملت مقاوم، صبور و مجاهد ایران به زانو درنیامد.

عباسی گفت: آن‌ها روش خود را به مرور تغییر دادند. ولی معلم بزرگ انقلاب و رهبر فرزانه کشورمان شبیخون فرهنگی را به ما یادآور شدند. گفتند دشمن به دنبال پاک کردن عقبه انقلاب و بمباران آن است. معلمان ما باید آگاه باشند و روش های مختلف را بشناسند. 

رییس سازمان امور اجتماعی گفت: در کنار همه برنامه‌های ما مهمترین برنامه‌ها مرتبط با آموزش و پرورش است. دشمن مصمم شده است که از طریق آسیب‌های اجتماعی و با ابزاری چون فضای مجازی به کشور ما آسیب بزند ولی ما هم باید برای مقابله، برای اصلاح مصمم باشیم. رهبر انقلاب فرمودند که ما باید ریشه‌یابی کنیم.

وی تاکید کرد: اجرای برنامه «نماد» برای اجرایی‌شدن همه برنامه‌های کنترلی آسیب‌های اجتماعی، نقش کلیدی دارد. جریان غربالگری و صیانت را باید به خوبی دنبال کنید. دشمن مصمم است که آنچه را شما بافتید از بین ببرد. باید شما مصمم باشید که مقابله کنید. کمک کنید تا همه برنامه‌هایی را که رهبر انقلاب انتظار دارند محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار