معاون وزیر آموزش و پرورش:

طرح و برنامه‌ها بدون کار کارشناسی نباید به اجرا نزدیک شود

تهران (پانا)‌ - پنجاه و هفتمین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در سالن شهید حججی سازمان مدارس مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح و برنامه‌ها بدون کار کارشناسی نباید به اجرا نزدیک شود

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، احمد محمودزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، گفت: امیدوارم در مسیر راه و منش شهدا حرکت کنیم و پیگیر امور مردم باشیم.

وی با تاکید بر اجرای تکالیف قانونی و سازمانی، اظهار کرد: باید با برگزاری نشست‌های کارشناسی و تخصصی به تصمیماتی نزدیک شویم که ارتقای کیفی نظام تعلیم و تربیت کشور را به همراه داشته باشد.

محمودزاده کار کارشناسی، پژوهشی و تخصصی در برنامه‌های سازمانی را بسیار ضروری دانست و گفت: تعامل، همفکری و گفت‌وگو منجر به همفزایی می‌شود و هیچ طرح و برنامه‌ای نباید بدون کار کارشناسانه و تخصصی در مسیر اجرا قرار گیرد چرا که نتایج آن از پیش معلوم است.

معاون وزیر آموزش و پرورش حرکت در مسیر مدارس تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را بسیار قابل اهمیت خواند و افزود: باید بر طبق اسناد بالادستی حرکت به سمت مدارس تراز سند تحول را مورد توجه جدی تری قرار دهیم و مطابق با برنامه‌ها و اهداف پیش‌بینی شده در سند به جایگاه لازم دست یابیم.

وی با تاکید بر تسلط کامل به قانون تاسیس مدارس غیر دولتی، تصریح کرد: مطالعه به روز قانون و انجام دقیق آن موجب می‌شود تا نظم و هماهنگی در مسیر اجرا به خوبی انجام شود و از بی‌برنامگی و به هم‌ریختگی امور جلوگیری کند.

محمودزاده با تاکید بر تحلیل به روز فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس غیردولتی، یادآور شد: باید با رصد کردن و تحلیل دقیق پرونده آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان بتوانیم با مداخلات به موقع آموزشی و تربیتی، نسبت به ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت کشور کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار