در سومین دیدار مردمی؛

وزیر آموزش و پرورش بی‌واسطه با فرهنگیان گفت‌وگو کرد

‌وزیر آموزش و پرورش در سومین دیدار مردمی، بی‌واسطه و معلمانه خود پای صحبت‌های مراجعان نشست و با هدف حل مشکلات و مسائل معلمان به گفت‌وگو با آنان پرداخت.

کد مطلب: ۱۵۰۸۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش بی‌واسطه با فرهنگیان گفت‌وگو کرد

‌به گزارش ‌روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی‌ بعدازظهر امروز به‌منظور اجرای سیاست‌های دولت چهاردهم و با هدف کاهش و رفع دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگیان، ضمن استماع مطالبات و درخواست‌های مطرح‌شده در حوزه وظایف و اختیارات وزارت آموزش و پرورش؛ راهنمایی و دستورات لازم را صادر کرد.

در این دیدار‌ وزیر آموزش و پرورش به همراه تعدادی از معاونان ضمن بررسی مشکلات و مسائل مراجعان، دستور لازم برای رفع موانع آنان را صادر کرد.

‌مراجعان از استان‌های ایلام، خراسان رضوی، لرستان، شهرستان‌های استان تهران، گلستان، خراسان جنوبی و... برای دیدار و ملاقات با وزیر آموزش و پرورش آمده بودند و درباره مسائلی چون؛ نقل و انتقالات، بازگشت به کار، تبدیل وضعیت، ساماندهی، آزمون دانشگاه فرهنگیان، سهمیه معلولان در آموزش و پرورش و... با وی گفت‌وگو کردند.

‌مراجعه‌کنندگان پس از دریافت دستور وزیر به مسئولان ذی‌ربط مراجعه و پیگیر حل مسائل خود شدند.

دیدار مردمی با وزیر آموزش و پرورش به‌عنوان  یکی از برنامه‌های ثابت این وزارتخانه جهت ارتباط مستقیم فرهنگیان با مقام عالی وزارت و مسئولان ارشد آموزش و پرورش به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار