مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری:

تدوین یک برنامه هفتگی هدفمند‌ عامل اصلی دست‌یابی به اهداف آموزشی‌و‌پرورشی است

تهران (پانا) - وبینار تخصصی ‌«برنامه‌ریزی امروز، موفقیت فردا» با هدف تبیین برنامه‌های دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری در سال تحصیلی ۴۰۴-۱۴۰۳ ویژه معاونان آموزش متوسطه استان‌ها و مناطق، روسای ادارات متوسطه نظری استان‌ها، کارشناسان آموزش و مدیران دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه نظری کشور ‌برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۸۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تدوین یک برنامه هفتگی هدفمند‌ عامل اصلی دست‌یابی به اهداف آموزشی‌و‌پرورشی است

در این وبینار، مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری با‌ تاکید بر اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با آموزش و پرورش، برنامه‌ریزی دقیق برای نیل به اهداف سند تحول بنیادین را از مهمترین برنامه‌ها و فعالیت‌های دفتر عنوان کرد.

نادر کریمی بیرانوند به دو سند بسیار مهم بالا‌دستی؛ نقشه راه اجرای سند تحول و الگوی مفهومی مدرسه تراز سند تحول اشاره کرد و خواستار توجه ویژه مسئولین آموزش متوسطه و مدیران مدارس به اسناد مذکور شد.

وی همچنین یک برنامه هفتگی هدفمند که پس از بررسی و تحلیل نتایج کسب‌شده از  سال تحصیلی گذشته و با رعایت دقیق قوانین و دستورالعمل‌ها و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین شود را به‌عنوان عامل اصلی نیل به اهداف آموزشی و پرورشی برشمرد.

مدیر‌کل دفتر متوسطه نظری ضمن تاکید بر تنظیم یک برنامه تمام‌ساحتی توسط مدیران مدارس و توجه خاص به دروس تحولی، اختصاص زنگ نماز و برگزاری نماز جماعت در سطح دبیرستان‌ها با حضور مدیران، معاونین و عوامل آموزشی و اداری را به عنوان مهم‌ترین نیازهای تربیتی دبیرستان‌ها اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار