به همت اداره کل سلامت و تندرستی در روز جهانی کودک صورت گرفت؛

عمل جراحی رایگان ۱۷ دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در تهران

تهران (پانا) - ۱۷ دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی کودک و ۳ دانش‌آموز از بهزیستی تهران در بیمارستان امیرالمومنین توسط دکتر حسن‌پور به صورت رایگان مورد جراحی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
عمل جراحی رایگان ۱۷ دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در تهران

با پیگیری‌های اداره کل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش و همراهی یکی از موسسات خیریه کشور، ۱۷ دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی و ۳ دانش‌آموز از بهزیستی تهران به‌مناسبت روز جهانی کودک در بیمارستان امیرالمومنین توسط دکتر حسن‌پور مورد جراحی‌های مختلف قرار گرفتند.

در‌ میان این عمل‌های جراحی ۶ کودک با ناهنجاری شکام و لب نیز توسط استاد کلانتر ویزیت و در بیمارستان ۱۵خرداد به صورت رایگان مورد جراحی قرار گرفتند. ضمن اینکه ۲ مددجوی سوختگی مزمن نیز در میان این دانش‌آموزان مددجو، در بیمارستان ۱۵ خرداد و شهید مطهری ویزیت و جراحی شدند، ویزیت این کودکان بعد از جراحی توسط استاد حسن‌پور در اردوگاه باهنر تهران انجام شد.

هزینه درمان و جراحی، رفت و آمد درون شهری و برون شهری، غذا و اسکان با همکاری اداره کل سلامت و تندرستی و یکی از موسسه‌های خیریه به‌طور کامل پرداخت شده است.

‌این ۱۷ دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی با طی‌ کردن مراحل نقاهت پس از عمل، عصر فردا پنج‌شنبه به استان خود بازگردانده خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار