‌پویش دانش‌آموزی اثرگذاری به وقت مقاومت آغاز به‌کار کرد

تهران (پانا)‌ - به همت سازمان ملی استعداد‌های درخشان پویشی تحت عنوان پویش اثرگذاری به وقت مقاومت، با هدف آشنایی و استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان ‌در جهاد تبیین، روشنگری تحریف تاریخ، بیان صریح‌ حقایق و‌ زدودن غبار آلام از سیمای مظلومان درحال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۵۰۸۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
‌پویش دانش‌آموزی اثرگذاری به وقت مقاومت آغاز به‌کار کرد

‌این پویش با محوریت، پیوند تمدنی ایران و لبنان، معرفی چهره واقعی رژیم صیونیستی، استکبار ستیزی به عنوان یک حرکت تمدنی در جبهه مقاومت، بررسی شخصیت‌های اثرگذار جهان اسلام به ویژه شهید سیدحسن نصرالله، پذیرای آثار دانش‌‌آموزی است.

دانش‌‌آموزان می‌‌توانند آثار خود را تا تاریخ 1 آبان‌‌ 1403 در قالب نماهنگ، پادپخش (پادکست) و نامه به دانش‌‌آموزان جهان، دولت‌ها، شخصیت‌های‌ جهانی و سازمان‌های‌ بین‌اللملی، به‌نشانی  https://english.sampad.gov.ir ارسال کنند.

زبان‌های ارائه و ارسال آثار عربی، انگلیسی و فرانسوی است.

پویش اثرگذاری به وقت مقاومت، پویشی پرشور و طوفانی که متولی آن سمپادی‌های جریان‌ساز هستند، حرکتی نو و تازه در مسیر جبهه مقاومت است و مشارکت در این پویش بازتاب صدای مقاومت دانش‌آموزان و فریاد آن‌ها از طریق قدرت قلم آن‌ها خواهد بود. 

این پویش و حرکت‌های ارزشمند مشابه آن می‌توانند، بستری مناسب برای تربیت نسلی باشد که با آگاهی از تاریخ و هویت خود، به‌عنوان سفیران عدالت و مقاومت در صحنه‌های بین المللی حاضر شوند.

پویش اثرگذاری به وقت مقاومت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار