بازدید رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از اردوی تیم‌ ملی هندبال دختران

تهران (پانا) - حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از اردوی تیم‌ملی هندبال دانش‌آموزان دختر کشورمان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از اردوی تیم‌ ملی هندبال دختران

‌به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، حسین بابویی ‌به همراه نرگس تقی‌زاده نایب رئیس بانوان و مهدی ابراهیم بای سلامی مدیر تیم‌های ملی این فدراسیون از اردوی تیم‌ملی هندبال دختران دانش‌آموز بازدید کرد.

در این بازدید که در سالن هندبال تخصصی شهید حاج قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال برگزار می‌شد، حسین بابویی ضمن خسته‌ نباشید و خدا‌قوت به دانش‌آموزان حاضر در اردو و مربیان، برای این تیم در رقابت‌های بحرین آرزوی موفقیت کرد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی همچنین از مصوبه اخیر در‌خصوص راهیابی دانش‌آموزان قهرمان بدون ‌کنکور به دانشگاه فرهنگیان و جذب به‌عنوان معلم درس تربیت‌بدنی خبر داد و دقایقی نیز پای صحبت دانش‌آموزان حاضر در اردو نشست.

بابویی همچنین در حاشیه این بازدید در دفتر ‌رئیس فدراسیون هندبال حاضر شد و از همکاری این فدراسیون با فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در راه آماده‌سازی تیم بانوان تقدیر و تشکر کرد.

‌المپیک دانش‌آموزی بحرین از یکم تا ۱۰ آبان‌ماه سال جاری در شهر منامه پایتخت کشور بحرین برگزار می‌شود و کاروان دانش‌آموزی کشورمان با ‌حضور ۱۲۰ شرکت‌کننده مشتمل بر دانش‌آموزان دختر و پسر، مربی و سرپرست، در قالب ۱۲ تیم در ۸ رشته ورزشی مدال‌آور شمشیربازی، هندبال، شطرنج، جودو، پدل، تنیس خاکی، تکواندو و کشتی آزاد و فرنگی به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار