کاظمی در دیدار با وزیر تعلیم و تربیت سلطنت عمان پیشنهاد کرد:

ایجاد صندوق مشترک کمک کشورهای اسلامی به دانش آموزان غزه و لبنان

تهران (پانا)- وزیر آموزش و پرورش کشورمان در دیدار با وزیر تعلیم و تربیت سلطنت عمان ایجاد صندوق مشترک کمک کشورهای اسلامی به دانش آموزان غزه و لبنان را پیشنهاد کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد صندوق مشترک کمک کشورهای اسلامی به دانش آموزان غزه و لبنان

علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در اجلاس سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام (آیسسکو) به عمان سفر کرده است با وزیر تعلیم و تربیت سلطنت عمان دیدار کرد.

وی در دیدار با خانم مدیحه بنت احمد الشیبانیه، وزیر تعلیم و تربیت سلطنت عمان، ضمن ابراز خرسندی از سفر به عمان و تشکر از میزبانی شایسته این کشور، از همکاری دولت عمان و وزارت تعلیم و تربیت این کشور با مدرسه ایرانی و ایرانیان مقیم تقدیر و تشکر کرد.‌

کاظمی همچنین از مواضع سیاسی دولت عمان نسبت به تحولات غزه و لبنان تقدیر کرده و بر ضرورت درج محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در بیانیه پایانی اجلاس تاکید کرد.

وزیر آموزش و پروش کشورمان همچنین طرح پیشنهاد ایجاد صندوق مشترک کمک کشورهای اسلامی به دانش آموزان غزه و لبنان را مطرح و به ضرورت پیگیری موضوع از سوی آیسسکو اشاره کرد.

در این دیدار وزیر تعلیم و تربیت عمان ضمن ابراز خرسندی از دیدار و گفتگو با هیات ایرانی، حضور دانش آموزان ایرانی در عمان را فرصتی جهت تعمیق روابط دو کشور و زمینه‌ای جهت نزدیکی دیدگاه‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف دانسته و آمادگی خود را جهت همکاری تنگاتنگ با وزارت آموزش و پرورش کشورمان ابراز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار