بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان به‌مناسب شهادت سید حسن نصرالله

تهران (پانا) - به‌دنبال شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان به‌مناسب شهادت سید حسن نصرالله

متن بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان به شرح زیر است:

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ‌ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

(سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳‌)

سلام و درود خداوند متعال بر روح پاک و بلند شهید سید حسن نصرالله و تمامی شهدای جبهه‌ی مقاومت از جمله سردار نیل‌فروشان و همرزمان شهیدشان.

چگونه می‌توان در برابر غم از دست دادن عالِمی بزرگ و فرماندهی شجاع که تمام طول عمر با‌برکت خود را شرافتمندانه در راه عزت و سرافرازی اسلام، مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم و آزادی قدس شریف از چنگال خبیث‌ترین موجودات تاریخ بشریت صرف کرد، تحمل و صبوری به خرج داد. حقیقتا از دست دادن مردی که حتی نامش نیز خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده و لرزه بر اندام خونخواران و جنایتکاران می‌انداخت، مصیبتی بزرگ و غمی جانکاه است. 

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به‌ویژه شهید سیدحسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب‌الله تا همیشه تاریخ زنده است و همواره روزگار یادشان در تاریخ این مرز و بوم، خواهد درخشید.

شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان و آحاد معلمان ایران اسلامی شهادت سید شهیدان جبهه مقاومت جناب آقای سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله، سردار سرتیپ پاسدار عباس نیل‌فروشان مستشار نظامی ایران در لبنان و همرزمان شهیدشان را محضر ولی عصر (ارواحنا له‌الفداه)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، امت اسلامی و ملت‌های غیور لبنان و فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله)، دولت لبنان، خانواده آن شهدای بزرگ، گروه‌های مقاومت و همه ارکان محور مقاومت، کلیه دولت‌ها و ملت‌های حامی آرمان فلسطین و آزادی‌خواهان جهان و ایران اسلامی تبریک و تسلیت می‌گوید.

ان شاء الله تا ظهور حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج)، تحت فرامین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مستحکم‌تر از همیشه این حرم و سنگر مقدس را حفظ کرده و تا پای جان پاسدار و ادامه‌دهنده راه بزرگ مردانی همچون شهید سید حسن نصرالله در مسیر مبارزه با اسرائیل غاصب و ایستادگی در برابر جبهه استکبار باشیم. وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار