فرهنگیان مشکلات خود را بی‌واسطه با وزیر آموزش‌و‌پرورش در میان گذاشتند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش برای دومین بار به‌طور مستقیم و بی‌واسطه با فرهنگیان و مراجعه‌کنندگان در محل این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان مشکلات خود را بی‌واسطه با وزیر آموزش‌و‌پرورش در میان گذاشتند

علیرضا کاظمی‌ وزیر آموزش و پرورش بعدازظهر روز چهارشنبه به‌منظور اجرای سیاست‌های دولت چهاردهم و با هدف کاهش و رفع دغدغه‌ها و مشکلات جامعه فرهنگیان، ضمن استماع مطالبات و درخواست‌های مطرح‌شده در حوزه وظایف و اختیارات وزارت آموزش و پرورش؛ راهنمایی و دستورات لازم را صادر کرد.

در این دیدار‌ وزیر آموزش و پرورش به همراه تعدادی از معاونین ضمن بررسی مشکلات و مسائل مراجعان، دستورات لازم برای رفع موانع را صادر کرد.

در جلسه مذکور؛ مراجعه‌کنندگان با تعیین وقت قبلی به تشریح موضوعات‌شان پرداختند و وزیر آموزش و پرورش نیز دلسوزانه و معلمانه به توضیحات آن‌ها گوش کرد و دستورات لازم را ارائه داد.

‌فرهنگیان از استان‌های مختلف کشور برای دیدار و ملاقات با وزیر آموزش و پرورش آمده بودند و درباره مسائلی چون‌ نقل و انتقالات، استخدامی، آزمون کیفیت‌بخشی، پاداش بازنشستگی، رتبه‌بندی معلمان، آزمون استخدامی، مسائل مرتبط با دانشجو معلمان، مشکلات معلمان نهضت سواد‌آموزی و ... موضوعات خود را مطرح کردند.

بعد از دیدار با وزیر آموزش و پرورش، مراجعه‌کنندگان به بالاترین مقامی که نامه به آن‌ها ارجاع شده بود، مراجعه کرده و پیگیر کارهای‌شان شدند.

‌دیدار مردمی با وزیر آموزش و پرورش یکی از برنامه‌های ثابت و مهم این وزارتخانه خواهد بود تا از این طریق فرهنگیان، مستقیم و بدون واسطه با وزیر آموزش و پرورش و مسئولان ارشد این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار