‌دبیر ستاد همکاری‌ حوزه‌های علمیه و آموزش‌و‌پرورش در آیین بازگشایی مدارس زنجان:

روحیه امید و خودباوری در بین دانش‌آموزان تقویت شود

تهران (پانا) - دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش بر تقویت روحیه امید و خودباوری در بین دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
روحیه امید و خودباوری در بین دانش‌آموزان تقویت شود

‌حجت الاسلام حمید نیکزاد، دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس و  زنگ مهر و مقاومت که در مدرسه شهید‌بهشتی ناحیه ۱ زنجان برگزار شد، گفت: امروز اگر می‌گوئیم «ایران»، «برای ایران» و «برای مدرسه» چون از خاک وطن به وجود آمدیم و رشد کردیم و این ارزش‌ها برای ما مهم است.

وی گفت: اگر وطن برای ما مقدس است، خود و پیشینیان از آن برخاستیم و ثابت کردیم بقای آن را با خون و جان خود تضمین می‌کنیم. دانش‌آموزان باید با توکل به خدا و برنامه بلندمدت، روحیه امید و خودباوری به آینده را در خود تقویت کنند.

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گفت: اگر فکر کنیم آینده بهتری داریم و باید بدانیم از کجا آمدیم و به کجا می‌رویم و باید در مسیر زندگی خود برنامه بلندمدت داشته باشیم.

نیکزاد از تاثیر تفکر افراد بر آینده گفت: اینکه دیوار و کوه هم می‌تواند محلی برای توقف و سقوط باشد. این به تفکر ما بازمی‌گردد که آینده را چطور ببینیم و به جای خستگی و ناامیدی باید با توکل به خدا به آینده امید داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار