وزیر کشور در آیین بازگشایی مدارس در سنندج:

هیچ عرصه‌ای از علم و دانش و مسئولیت و فعالیت اجتماعی برای بانوان بسته نیست

تهران (پانا) - آیین نمادین بازگشایی مدارس ‌استان کردستان امروز با حضور وزیر کشور، استانداران سابق و جدید، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان و اولیای دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه ابرار سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
هیچ عرصه‌ای از علم و دانش و مسئولیت و فعالیت اجتماعی برای بانوان بسته نیست

وزیر کشور در این مراسم با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و ایثارگری‌های دلاورمردان این سرزمین و آغاز بازگشایی مدارس، گفت: سلام بر کردستان قهرمان و مردم غیور آن و شهیدان سرفراز آن که امنیت و آسایش امروز ما مدیون فداکاری‌های آنان است.

اسکندر مومنی افزود: روز اول مهر نقطه عطفی در تقویم ملت ایران و روز علاقه و فراگیری است و سراسر کشور امروز همه دست به دست هم داده‌اند تا این آغازین روز سال تحصیلی را به بهترین شیوه شروع کنند.

وزیر کشور اظهار کرد: بیش از ۱۵ میلیون دانش‌آموز و همچنین والدین آن‌ها و معلمان ‌‌و کارکنان آموزش و پرورش امروز در روز بازگشایی مدارس حضور دارند.

مومنی ادامه داد: دانش‌آموزان شهید در تاریخ این سرزمین نقش مهمی داشته‌اند، تمرکز بر تعلیم و تربیت و آموزش و فراگیری شاید اولویت هر دانش‌آموز باشد اما شهدای دانش‌آموزان هم برای حفظ و حراست از این سرزمین به جبهه‌ها رفتند و امنیت و آرامش را برای کشور ایجاد کردند.

وی با اشاره به اینکه در هیئت وزیران دولت چهاردهم چهار خانم حضور دارند، یادآور شد: جمهوری اسلامی احترام ویژه‌ای به بانوان و کرامت آنان دارد و هیچ عرصه‌ای از علم و دانش و مسئولیت و فعالیت اجتماعی برای بانوان بسته نیست.

وزیر کشور بیان کرد: بانوان سرزمین در اداره جامعه نقش به‌سزایی دارند و حضور آنان در عرصه‌های مختلف تکثیر و تربیت مناسب را تحقق می‌بخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار