جزئیات پویش فرهنگی هنری علوی اعلام شد

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ضمن تشریح جزئیات پویش علوی، گفت پویش فرهنگی هنری علوی از سوی اداره کل قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و بنیاد بین‌المللی غدیر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۳۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات پویش فرهنگی هنری علوی اعلام شد

میکائیل باقری با اشاره به جزئیات برگزاری پویش علوی ‌با اعلام اینکه مخاطبان این پویش دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی و دوره متوسطه و فرهنگیان هستند، افزود: تمام موضوعات مورد نیاز برای نحوه شرکت در این پویش در کانال جشنواره فرهنگی هنری علوی در شبکه شاد اطلاع‌رسانی شده است.

باقری به موضوعات مرتبط با پویش علوی اشاره کرد و ادامه داد: این پویش با موضوعات فضائل حضرت علی (ع) در قرآن، ادب و احترام در نهج‌البلاغه، امام علی (ع) اسوه و الگوی زندگی، عدالت‌خواهی در نهج‌البلاغه، دفاع از مظلوم در نهج‌البلاغه، تعریف ولایت از دیدگاه قرآن و روایات، شان نزول آیات ولایت، کمک مومنانه، حلم و صبر در نهج‌‌البلاغه، علم و دانش در نهج‌البلاغه، غدیر و جایگاه امام علی (ع) در کلام اهل بیت برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مهلت ارسال آثار برای شرکت در این پویش تا پایان مهرماه 1403 خواهد بود و داوری آثار جمع‌شده همچنین اعلام نتایج در آذرماه است که مراسم اختتامیه این پویش نیز در دی‌ماه همزمان با ولادت امام علی (ع) برگزار می‌شود.

وی رشته‌های این پویش را برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی در قالب نقالی، نقاشی، خط تحریری، سرود همگانی و برای دانش‌آموزان متوسطه در قالب شعر، داستان کوتاه، پادکست، سرود همگانی، نقالی، فیلم کوتاه، خوشنویسی و همخوانی اعلام کرد.

به گفته باقری فرهنگیان می‌توانند در رشته‌های شعر، داستان کوتاه، مقاله، نقاشی، خوشنویسی و ابتهال‌خوانی این پویش شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار