آغاز اردوی ۱۰۰۰ نفره دانش‌‌آموزان دختر غرب کشور در اردوگاه امام خمینی (ره)

سردار آقامیر: ۷۵ ساعت کلاس آموزشی در این اردو برای دانش‌آموزان برگزار و در پایان کارنامه‌ای با همکاری دانشگاه آزاد تقدیم دانش‌‌آموزان می‌شود

تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه اردوی ۱۰۰۰ دانش‌‌آموز دختر غرب کشور (آینده‌سازان انقلاب اسلامی) استان‌های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی شامگاه امروز به همت بنیاد مستضعفان در اردوگاه فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اردوی ۱۰۰۰ نفره دانش‌‌آموزان دختر غرب کشور در اردوگاه امام خمینی (ره)

رئیس اردوگاه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) در این مراسم اظهار کرد: مجموعه اردوگاه امام خمینی (ره) با نگاه اثربخشی مقام معظم رهبری حفظ و مدیریت شده و به دکتر دهقان فرموده‌اند که اینجا باید در جهت خدمت به محرومان، دانش‌‌آموزان و نخبگان همواره آماده باشد و مجموعه بنیاد علوی اردوها را به صورت کارگاهی، آموزشی و فرهنگی تشکیل بدهند. 

سردار آقامیر ادامه داد: تلاش ما بر این بود که شما یک حس و خاطره را از اردو داشته باشید. خاطره نگاه آموزشی و تربیتی و خاطره با هم بودن. در این اردو شما شاهد رویدادهای ورزشی خواهید بود که شاید در استان خودتان ظرفیتش وجود نداشته باشد. اعتماد به نفس هدفی است که ما در این رویدادها برنامه‌ریزی کرده‌ایم. 

وی با بیان اینکه در این اردو در ۷ رشته ورزشی رقابت‌هایی برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد، گفت: به شهرهای قهرمان کاپ‌های قهرمانی تقدیم می‌شود. برای ۷۵ ساعت حضور منظم شما در کلاس‌های این اردو، با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کارنامه‌ای تقدیم شما دانش‌‌آموزان قرار خواهد شد. 

سردار آقامیر در ادامه افزود: این اردو به عنوان یک برنامه آموزشی طراحی شده است. کلاس کارآمدی، کارآفرینی، هوش مصنوعی و ... از جمله کلاس‌های مهم این اردو است که باید به خوبی از آن استفاده کنید.

رئیس اردوگاه فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) گفت: یک بخش مهم این اردو خاطره‌نویسی از اردو است که به بهترین‌ها جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. امیدوارم خاطرات زیبایی از این اردو داشته باشید.

قرائت قرآن، مسابقات قرآنی، اجرای سرود، جشن میلاد پیامبر اکرم و برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های مراسم افتتاحیه این اردو بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار