پیام رئیس جامعه خیرین‌مدرسه ساز کشور به‌مناسبت بازگشایی مدارس:

امیـد‌وارم بـا مشـارکت ‌خیرین ‌شاهـد دستیابی به عـدالت آموزشـی و پرورشـی همه دانش‌آموزان ‌باشیم‌

تهران (پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور به‌مناسبت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1403 پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
امیـد‌وارم بـا مشـارکت ‌خیرین ‌شاهـد دستیابی به عـدالت آموزشـی و پرورشـی همه دانش‌آموزان ‌باشیم‌

‌متن ‌پیام ناصر قفلی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

به نام پروردگار دانا و توانا که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد‌، به نام یگانه خداوندی که انسان را به زیور «‌تفکر و اندیشه‌» آراست‌.

با سلام و درود به اصحاب فرهنگ‌، پیشروان علم و معرفت و مهمتر از همه انسان‌های نیکو‌کار و خیرین که تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را در سراسـر کشور بویژه در مناطق کم‌برخوردار سر‌لوحه زندگی خود قرار دادند و با مشارکت در احداث‌، تجهیز مدارس و مدرسه‌یاری بستر آموزش و پرورش را برای این عزیزان فراهم نمودند‌.

بار دیگر فصل دل‌انگیز «مهر» از راه می‌رسد و دروازه‌های دانایی به‌روی صدها هزار دانش‌آموز آغوش می‌گشایند، همان‌گونه که فروردین نوید‌بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر‌ماه یادآور عشق‌، شوق و تلاش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است‌.

اینجـانب آغاز سال تحصـیلی جدیـد را به محضـر دانش‌آموزان و آینـده‌سـازان کشور‌، هموطنان سربلند‌، فرهنگیان و بویژه خیرین گرانقـدر مدرسه‌‌ساز تبریـک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بـا امید به اینکه دانش‌آموزان و شکوفه‌های بهار زندگی خانواده‌‌ها با دانایی و توانایی مرزهای جدید دانش را درنوردند و با پیوند علم و ایمان به قله‌های رفیع سعادت برسند‌. امیـد‌وارم بـا مشـارکت روز‌افزون خیرین محترم مـدرسه‌سـاز و مـدرسه‌یار شاهـد دستیابی به عـدالت آموزشـی و پرورشـی همه دانش‌آموزان این سرزمین کهن در همه مقاطع تحصیلی باشیم‌.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار