جشن ‌غنچه‌ها‌‌ برگزار شد

تهران (پانا) - جشن غنچه‌ها صبح امروز دوشنبه ۲۶ شهریور‌ همزمان با سراسر کشور در شهر تهران با حضور رضوان حکیم‌زاده؛ معاون آموزش ابتدایی و سرپرست سازمان تعلیم وتربیت کودک، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ‌در سالن ضرغام ورزشگاه آزادی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن ‌غنچه‌ها‌‌ برگزار شد

‌‌در این مراسم دانش‌آموزان دختر و پسر ‌پیش‌دبستانی به همراه مربیان و مدیران خود از مناطق ۱۹‌گانه شهر تهران در این برنامه حضور پیدا کردند و سال تحصیلی خود را آغاز کردند. این جشن به منظور خوشامدگویی به کودکان ‌و خانواده‌هایشان طراحی شده ‌تا با شادی و نشاط، ورود خود را به دنیای یادگیری ‌جشن بگیرند.

علیرضا کریمیان در این برنامه ضمن تبریک سال تحصیلی به نوآموزان و مربیان پیش‌دبستانی گفت: در بحث بازگشایی مدارس هم باید کارهای سخت‌افزاری داشته باشیم هم نرم‌افزاری‌. اگر  فضای مدارس را به‌صورت فیزیکی آماده کردیم تا از دانش‌آموزان به خوبی استقبال کنیم، اگر نیرو معلمان در اختیارمان را سازماندهی کردیم و برنامه هفتگی کلاس‌ها را مشخص کردیم، باید فضای روانی نو‌آموزان، دانش‌آموزان و مربیان و اولیا را نیز برای ورود به مدرسه آماده کنیم.

مدیر‌کل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه گفت: خوب است که با برنامه‌هایی بسیار مفرح زمینه آمادگی و زمینه حضور دانش‌آموزان و همکاران را برای آغاز سال تحصیلی همراه با شور و نشاط فراهم کنیم.

سازمان تعلیم و تربیت اعلام کرد‌ه در سال تربیتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بیش از ۷۰۰ هزار نوآموز ثبت‌نام کرده بودند که پیش‌بینی می‌شود با توجه به افزایش تعداد افراد درخواست کننده جهت دریافت مجوز کودکستان و افزایش نوآموزان، تعداد نوآموزان امسال بیش از ۷۰۰ هزار نفر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار