حمایت تشکل‌های فرهنگیان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش؛ می‌توان دوران درخشانی را برای آموزش‌وپرورش به ثبت رساند‌

تهران (پانا) - شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان درباره نامزد معرفی‌شده وزارت آموزش و پرورش، بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
حمایت تشکل‌های فرهنگیان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش؛ می‌توان دوران درخشانی را برای آموزش‌وپرورش به ثبت رساند‌

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

پیامبر گرامی اسلام  میفرماید

(با‌لتعلیم ارسلتُ ‌- من برای تعلیم و تربیت فرستاده شده‌ام) 

برکسی پوشیده نیست که آموزش‌وپرورش رکن رکین جامعه بوده و نظام تعلیم و تربیت مولد سرمایه‌های ارزشمند انسانی، انتقال‌دهنده آداب و رسوم و فرهنگ غنی اسلامی ‌ایرانی و به یقین تامین‌کننده امنیت ملی است، از این رو در تعالیم دین مبین اسلام و در آموزه‌های امام راحل و مطالبات رهبر فرزانه انقلاب‌، تعلیم و تربیت اسلامی اولویت نظام و دولت‌هاست، بطوریکه اگر در تمامی ابعاد از این دستگاه عظیم انسان‌ساز حمایت جدی و مستمر صورت پذیرد حال و آینده کشور در عرصه‌های فرهنگی‌، اعتقادی‌، سیاسی، اقتصادی‌، اجتماعی و امنیتی درخشان خواهد بود و در صورت غفلت از آن خسارات زیان‌باری بر جامعه تحمیل می‌شود.

در این راستا نوع توجه دولت‌ها به جایگاه و ماموریت آموزش‌وپرورش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین دلیل انتخاب سکان‌دار ابرسیستم تعلیم و تربیت حساسیت دو‌چندانی نسبت به سایر وزارت‌خانه‌ها دارد.

تشکل‌های فرهنگیان که همواره صدای معلمان بوده و به عنوان دیده‌بانی امین تمامی جریانات فکری معلمان را برای افزایش کارآمدی نظام تعلیم و تربیت بسیج نموده‌اند با ابراز خوشحالی از انتخاب برادر فرهیخته جناب آقای دکتر علیرضا کاظمی به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش ضمن سپاس فراوان از رییس‌جمهور مردمی‌، از نمایندگان خدوم مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست دارند با رای قاطع و بالا، ایشان را به‌عنوان وزیر اصلح آموزش‌وپرورش مورد تایید قرار دهند تا این بار با کمک دولت و مجلس گام‌های مؤثرتری برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین در آموزش پرورش برداشته شود. لازم بذکر است تشکل‌های فرهنگیان با شناختی که از کارنامه و تجربیات ارزشمند دکتر کاظمی داشته‌اند به این نتیجه مشترک رسیده‌اند که می‌توان با کمک همه دغدغه‌مندان در جهت تحقق شعار وفاق ملی‌، دوران درخشانی را برای آموزش‌وپرورش به ثبت رساند‌.

دکتر کاظمی فردی از جنس معلمان و کار‌آزموده است و گام‌های کسب تجربه را در مناصب مختلف از معلمی تا معاونت وزیر به ترتیب و در مسیر صحیح طی کرده است، ‌پس می‌توان به ایشان جهت عهده‌دار شدن این مسئولیت عظیم اعتماد کرد و با مساعدت و یاری‌رسانی به ایشان برای حل مسائل و تداوم مسیر تحولی در آموزش‌وپرورش گام برداشت‌.

امید است با توکل به خداوند منان و توسل مستمر به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداه در این جایگاه خطیر موفق و موید باشند.

ومن الله التوفیق

‌شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان

کانون ‌تربیت اسلامی

جامعه اسلامی فرهنگیان

جمعیت اسلامی فرهنگیان

جمعیت  معلمان جهادی 

جمعیت فرهنگیان و فرهیختگان

کنگره معلمان انقلاب اسلامی

شبکه معلمان ایران

کانون  فرهنگیان شاهد و ایثارگر

کانون مدارس اسلامی

کانون معلمان جوان ایران

گروه معلمان فکور.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار