مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز:

تعهدات خیرین مدرسه‌ساز امسال به ۲۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید

تهران (پانا) - مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت امسال تعهدات خیرین ان شاءالله با تلاش‌ها و پیگیری‌های ما و همت خیرین عزیز به ۲۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۴۹۳۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تعهدات خیرین مدرسه‌ساز امسال به ۲۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ محمدرضا جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز در گردهمایی مدیران کل نوسازی مدارس کشور، ضمن تسلست ماه صفر و شهادت حضرت رقیه(س) اظهار داشت: قطعا با توسل و استعانت از ائمه اطهار به یاری ما می آید و ما را در مسیر زندگی و خدمت به جامعه اسلامی رهنمون می سازد.

وی افزود: جهت مشارکت خیرین خارج از کشور و حوزه بین الملل همایش هایی در داخل و خارج از کشور برگزار خواهد شد که شاهد جهش های بزرگتری در عرصه مدرسه سازی ایران عزیز باشیم.

جعفری ادامه داد: در زلزله بم مشارکت و حضور فعال خیرین ایرانی خارج از کشور را دیدیم، می توان از آن روزها الگو گرفت و با عینی سازی اتفاقات، مدارس مناطق محروم و دورافتاده و آسیب دیده از بلایای طبیعی را با مشارکت خیرین عزیز نوسازی و تجهیز کنیم.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: امسال تعهدات خیرین ان شاءالله با تلاش ها و پیگیری های ما و همت خیرین عزیز به ۲۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

این مقام مسئول ابراز داشت: در حوزه مسئولیت اجتماعی کمک های خیرین نهادها و دستگاه ها و بانکها را داریم که در مدرسه سازی به کمک ما آمده اند.

جعفری گفت: با نیازسنجی، جانمایی و مکان یابی صحیح نسبت به ساخت مدارس اقدام شود تا بعد از مدت کوتاهی مدارس ساخته شده بلااستفاده نماند.

وی افزود: با سوق دادن خیرین به سمت مقاوم سازی پروژه ها می توان با مبالغ کم ولی ارزشمند مدارسی که نیاز به تعمیر یا تجهیز دارند را بازسازی و بهسازی کنیم.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور بیان کرد: با راه اندازی نیروگاه های خورشیدی بر بام مدارس، می توان از خیرین کمک گرفت که با بهره برداری از این انرژی پاک در واقع هم به کاهش مصرف انرژی کمک کرده ایم هم فضاهای آموزشی و پرورشی درآمدزا شده و هزینه های جاری مدارس تامین می شود.

جعفری با اشاره به ضرورت انتقال مفهوم کار خیر به نسل نو، اذعان داشت: برای انتقال مفاهیم زیبای کار های خیرین و فرهنگ کار خیر به دانش آموزان و تعامل با خیرین مدرسه ساز از طریق کتب درسی و جلسات و همایشها می توان این امر را محقق نمود.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا تکریم خیرین مدرسه ساز و قدردانی مستمر از پیشکسوتان عرصه خیر مدرسه سازی اتفاقات خوبی را در جهش مشاکت ها و جذب اعتبار رقم خواهد زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار