رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور تاکید کرد؛

آمادگی مدارس ایرانی خارج از کشور برای برگزاری امتحانات تابستان دانش‌‌آموزان

تهران (پانا) - جلسه‌ای با محوریت ساماندهی نیروی انسانی و مدارس، بررسی مسائل آموزشی و پژوهشی، رعایت آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مالی و تغییرات شیوه‌نامه اعزام نسبت به سال قبل، با حضور معاونان و رؤسای گروه‌های مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی مدارس ایرانی خارج از کشور برای برگزاری امتحانات تابستان دانش‌‌آموزان

‌به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندر‌کاران برگزاری امتحانات نهایی در مدارس خارج از کشور و همکاری بسیار خوب نمایندگی‌های سیاسی، موارد مختلفی از جمله راهکارهای بهبود وضعیت نیروی انسانی در مدارس، ارتقاء کیفیت آموزشی و پژوهشی‌ و همچنین رعایت دقیق آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

یکی از موضوعات مهم مطرح‌شده در این جلسه، تغییرات اعمال‌شده در شیوه‌نامه اعزام نسبت به سال گذشته بود. این تغییرات با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش مشکلات اجرایی انجام شده است و قرار است در سال جاری اجرایی شود.

در پایان جلسه، تصمیمات و مصوبات لازم برای بهبود روندهای موجود و اجرای بهتر برنامه‌ها اتخاذ شد تا با اجرای این تصمیمات، گام‌های موثری در جهت ارتقای کیفیت آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی برداشته شود.

‌سیدمحمد طباطبایی رئیس مرکز امور بین‌الملل در این جلسه ضمن تأکید بر آمادگی لازم جهت امتحانات مرداد‌ماه، گفت‌: رعایت دقیق آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مالی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه همکاران باید به این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار