پیام وزیر آموزش و پرورش به شرکت کنندگان در المپیادهای ورزشی سمپاد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در پیامی خطاب به شرکت کنندگان المپیادهای ورزشی سمپاد گفت المپیاد ورزشی مدارس سمپاد رویداد مهمی است که بر اساس مدل تربیتی مدارس استعدادهای درخشان در راستای توجه مضاعف به تربیت زیستی و بدنی، اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۹۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام وزیر آموزش و پرورش به شرکت کنندگان در المپیادهای ورزشی سمپاد

پیام رضامراد صحرایی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رب قوعلی خدمتک جوارهی

المپیاد ورزشی مدارس سمپاد رویداد مهمی است که بر اساس مدل تربیتی مدارس استعدادهای درخشان در راستای توجه مضاعف به تربیت زیستی و بدنی، در چهار سطح مدرسه‌ای، منطقه‌ای، قطبی و کشوری، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود و هر ساله شاهد حضور پرنشاط دانش آموزان پرتلاش دختر و پسر مدارس استعدادهای درخشان در این رویداد هستیم.

این برنامه، فرصتی مغتنم است تا زمینه شادابی و نشاط در دانش آموزان فراهم آید و در سایه هم افزایی و پیشرفت، با رقابتی دوستانه، روابط سالم اجتماعی خود را افزایش دهند و استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای را که پروردگار مهربان در وجودشان و به ودیعه نهاده، شکوفا نمایند.

تمرکز مدیران، مربیان و دانش آموزان استعدادهای درخشان بر افزایش مهارت‌های ورزشی فردی و گروهی در کشور، نویدبخش ورود مستعدان و نخبگان در عرصه‌های مختلف حوزه تربیت بدنی و تلاش در جهت رشد و پرورش ورزشکارانی است که در راستای چشم انداز «هر نیاز کشور یک سمپادی آماده اثرگذاری» همچون عرصه‌های علمی و فنی، در میدان‌های ورزشی ملی و جهانی نیز تحول آفرین باشند و همواره شاهد تربیت مربیان، استادان و ورزشکاران پرشور سمپادی در عرصه‌های جهانی باشیم.

در پایان، از تمامی دانش آموزان شرکت کننده در مراحل مختلف المپیاد، معلمان، مدیران و همکاران مدارس و کسانی که در برنامه‌ریزی و اجرای المپیادهای ورزشی سمپاد نقش داشته و موجب نشاط و شادابی دانش آموزان سمپاد شده‌اند، از جمله همکاران سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، معاونت تربیت بدنی و سلامت، فدراسیون‌های ورزشی، مدیران کل و روسای مناطق و ادارات استعدادهای درخشان استان‌ها بویژه مسئولان استان‌های چهارمحال و بختیاری و اردبیل که میزبان این رویداد ارزشمند هستند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امید است با اتکال به عنایات پروردگار مهربان با حفظ روحیه فداکاری و جوانمردی در فتح قله‌های ورزشی ایران و جهان همواره موفق و سربلند باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار