‌اطلاعیه‌ آموزش و پرورش درباره معلمان فاقد رتبه‌‌

تهران (پانا) - وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای درباره ‌ارزیابی مجدد مشمولانی که پس از ارزیابی نخست در وضعیت عدم احراز رتبه (فاقد رتبه) قرار گرفته‌اند منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
‌اطلاعیه‌ آموزش و پرورش درباره معلمان فاقد رتبه‌‌

متن اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است:

«پیرو بخشنامه شماره ۱۷/۷۱۰ مورخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳در اجرای ماده ۵ آئین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان (موضوع ارزیابی مجدد مشمولانی که پس از ارزیابی نخست در وضعیت عدم احراز رتبه (فاقد رتبه) قرار گرفته‌اند) و با لحاظ کردن شرایط زیر در فرآیند بارگذاری مستندات و ارزیابی مجدد جهت تعیین رتبه استحقاقی قرار می‌گیرند‌.

۱. مطابق مقررات مدت زمان ارزیابی مجدد مشمولان ماده فوق یکسال پس از تایید نهایی مرحله اول پرونده آنان در هیات ممیزه می‌باشد‌.

۲. کلیه مشمولانی که از تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ به بعد حداقل یکسال از تایید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آنان گذشته و کارنامه رتبه‌بندی آنان دارای وضعیت‌: "عدم احراز رتبه/ فاقد رتبه" است، مشمول ارزیابی مجدد مطابق ماده ۵ آئین‌نامه می‌باشند‌.

۳. مالک عمل، رتبه مندرج در کارنامه رتبه‌بندی افراد در صفحه شخصی آنان در سامانه my.medu.ir می‌باشد، لذا در صورتی که فرآیند رسیدگی به پرونده افراد به اتمام رسیده و مورد تایید نهایی هیات ممیزه قرار گرفته است (‌مطابق بند ۱) مشمول ارزیابی مجدد می‌شوند‌.

۴. مشمولان ماده مذکور صرفاً افرادی می‌باشند که در وضعیت شاغل باشند‌.

۵. جهت بارگذاری مدارک و مستندات؛ تاریخ صدور و یا اجرای فعالیت می‌بایست منتهی به تاریخ پایان مهلت یکساله باشد و تاریخ‌های پس از آن مورد پذیرش نمی‌باشد. (به عنوان مثال فردی که در مورخ یکم تیر ماه ۱۴۰۳ مهلت یکساله تکمیل شده است مدارک تا قبل از این تاریخ معتبر می‌باشد)

۶. زمان شروع بارگذاری مدارک از تاریخ ورود به سامانه به مدت یکماه می‌باشد. مدت زمان پیش‌بینی شده قابل تمدید نمی‌باشد.

۷. راهنمای بارگذاری مدارک قابل پذیرش و امتیازات مربوط به هر مدرک در سامانه درج شده است‌. با عنایت به اینکه پس از مدت زمان ذکر‌شده امکان بارگذاری مجدد هیچ مدرکی وجود ندارد توصیه می‌شود افراد ضمن مطالعه دقیق راهنمای مورد نظر، شخصاً نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند‌.

۸. افرادی که قبل از یکم خرداد ۱۴۰۳ مهلت یکساله آنها به پایان رسیده بود و مشمول ارزیابی مجدد شده‌اند با توجه به نزدیک‌شدن به پایان مهلت یکماه می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳ نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام نمایند. در غیر اینصورت مطابق مقررات مهلت یکماه آنان به پایان خواهد رسید‌.

۹. مسئولیت اطلاع‌رسانی به‌موقع، دقیق و جامع به مشمولان برعهده مدیران کل استان‌ها می‌باشد، لذا انتظار می‌رود تدابیر و راهکارهای مناسب جهت آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به همه مشمولان در سطح استان، مناطق و مدارس اتخاذ گردد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار