مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ‌چند برابر ظرفیت ‌دانشگاه فرهنگیان فردا تمام می‌شود

ارزیابی تکمیلی داوطلبان در روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ تیر‌ برگزار نخواهد شد

تهران (پانا) - رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از پایان مهلت ثبت‌نام و بارگذاری مدارک داوطلبان چند برابر ظرفیت ‌پذیرش دانشجومعلم در ساعت 24 فردا پنجشنبه 7 تیر 1403 خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ‌چند برابر ظرفیت ‌دانشگاه فرهنگیان فردا تمام می‌شود

‌ایوب ابراهیمی ‌گفت: در 48 ساعت گذشته از 81518 داوطلب چند برابر ظرفیت پذیرش دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان تا‌کنون 65000 نفر جهت ثبت‌نام و بارگذاری مدارک و مستندات خود به سایت ثبت‌نام و ارزیابی تکمیلی مراجعه و اقدامات لازم را پیگیری کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به مهلت باقیمانده تا ساعت 24 روز پنجشنبه 1403/04/07 امید است تمامی افراد باقیمانده به سامانه ثبت‌نام و ارزیابی تکمیلی به آدرس https://psd.cfu.ac.ir مراجعه و فرایند ثبت‌نام و بارگذاری مدارک و مستندات خود را تکمیل و در نهایت کارت ورود به ارزیابی تکمیلی را دریافت کنند..

ابراهیمی اظهار کرد: با توجه به درخواست تعداد کثیری از داوطلبان برای حضور فعال در آزمون مرحله دوم کنکور، و برای رعایت آرامش و رفاه حال داوطلبان، ‌برنامه ارزیابی تکمیلی در روزهای 20، 21 و 22 تیر‌ برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی شرکت‌کنندگان که اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند برای اطمینان خاطر از برنامه حضور در کانون‌های ارزیابی به پروفایل خود مراجعه کنند.

‌داوطلبان ‌می‌توانند از روز پنجشنبه کارت ورود به ارزیابی تکمیلی اقدام و اطلاعات تکمیلی را از درگاه اینترنتی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان به آدرس https://cfu.ac.ir/evaluation و واحدهای استانی دانشگاه، دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار