بازدید وزیر آموزش و پرورش از بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش و رئیس هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان از هنرستان شهدای شرکت ماشین‌سازی اراک، بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر آموزش و پرورش از بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور

رضامراد صحرایی‌، وزیر آموزش و پرورش به همراه استاندار استان مرکزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، از هنرستان شهدای شرکت ماشین‌سازی، بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور بازدید کرد و در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این هنرستان قرار گرفت.

توجه ویژه به مرکز آموزش ماشین‌سازی اراک و دانشکده علمی و کاربردی در برنامه‌های راهبردی این واحد صنعتی قرار دارد و بر این اساس هنرستان فنی‌و‌حرفه‌ای شهدای ماشین‌سازی اراک با همکاری اداره آموزش و پرورش استان مرکزی تاسیس و در مهر ماه سال گذشته افتتاح شد.

هدف از فعالیت هنرستان فنی و حرفه‌ای و دانشکده علمی کاربردی ماشین‌سازی اراک، تربیت و تامین نیروی انسانی ماهر و متخصص مورد نیاز گروه‌های صنعتی است که با آموزش‌های علمی تئوری و عملی، جهت حضور و فعالیت در بخش‌های مختلف گروه صنعتی ماشین‌سازی اراک مهیا می‌گردند.

وزیر آموزش و پرورش در بازدید از هنرستان جوار ماشین‌سازی اراک اظهار داشت: ماشین‌سازی به عنوان یک واحد صنعتی خصوصی در احداث و جذب هنرستان غیردولتی، رتبه یک در رشته‌های مختلف فنی و مهندسی اهتمام داشته باشد.

‌صحرایی همچنین در بازدید از بخش‌های مختلف ماشین‌سازی اراک بر تداوم فعالیت‌ها و اقدامات رو به جلوی این واحد صنعتی تاکید کرد و گفت: ‌برنامه‌های راهبردی و توسعه‌ای این شرکت ضمن ارتقای بازدهی و کمک به پیشبرد چرخه تولید در کشور منجر به افزایش سودآوری برای این مجموعه صنعتی می‌شود.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار