مدیر‌کل امور شوراها و مناطق آزاد وزارت آموزش و پرورش:

مناطق آزاد باید در استفاده از فناوری‌های نوین در مدرسه پیشگام باشند

تهران (پانا) - مدیر‌کل امور شوراها و مناطق آزاد وزارت آموزش و پرورش ‌منطقه آزاد کیش در حوزه تعلیم و تربیت باید به‌گونه‌ای عمل کند که علاوه بر برآورده‌کردن انتظارات ساکنان منطقه به الگویی برای آموزش و پرورش سایر منطق کشور تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۴۸۲۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مناطق آزاد باید در استفاده از فناوری‌های نوین در مدرسه پیشگام باشند

‌هادی عابدی در دیدار با معاون فرهنگی منطقه آزاد کیش ضمن بر‌شمردن مزایای آموزشی و موقعیت‌های این منطقه گفت: منطقه آزاد کیش توانست به یکی از اهداف تاسیس مناطق آزاد در صنعت گردشگری برسد، لذا علاوه بر این هدف باید اولویت‌های دیگری نیز برای خود داشته باشد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته آموزش‌ها دگرگون و استفاده از تکنولوژی و ابزارهای آموزشی نوین فرایند آموزش را پیچیده و عمیق‌تر کرده است، گفت: منطقه آزاد کیش این پتانسیل را دارد که در زمینه حضور فناوری‌های نوین به داخل مدرسه جز مناطق پیشگام کشور باشد و سایر مناطق از کیش به عنوان یک نمونه خوب الگو‌برداری کنند.

مدیر‌کل امور شوراها و مناطق آزاد وزارت آموزش و پرورش گفت: ساکنین کیش نیازمند‌هایی دارند که یکی از آن‌ها داشتن آموزش و پرورشی در شان منطقه است، لذا بالا‌بردن کیفیت آموزشی در مدارس، کاهش نسبت دانش‌آموز به معلم، به استاندارد رساندن تعداد دانش‌آموزان در کلاس درس و ... از انتظارات مهم مردم این منطقه است که باید برای رسیدن به این استانداردها تلاش کنیم.

عابدی در ادامه سفر به منطقه آزاد کیش و در راستای نظارت مستمر و کیفیت‌بخشی به برگزاری امتحانات نهایی از حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی این شهرستان بازدید کرد.

عابدی در این بازدید‌ها به بررسی نحوه برگزاری فرآیند امتحانات، اجرای صحیح و دقیق دستورالعمل‌های امتحانات و رعایت قوانین و ایجاد فضایی مناسب و آرام برای دانش‌آموزان پرداخت.

‌در ادامه این سفر، مدیر‌کل امور شوراها و مناطق آزاد وزارت آموزش و پرورش در بازدید از تعدادی از مدارس این منطقه و در نشست با مدیر، معاونان، معلمان و انجمن اولیا و مربیان این مدرسه در جریان فعالیت‌های این مدارس، مسایل و مشکلات و خلاقیت‌های این مدارس قرار گرفت.

عابدی در این بازدید‌ها با بیان اینکه اصلی‌ترین عنصر تعلیم و تربیت معلم است، اظهار کرد: در این بازدیدها مشاهده کردیم که چطور مدیران مدارس در همراهی با کادر آموزشی مدرسه می‌توانند کیفیت آموزشی را افزایش دهند و رضایت و مشارکت اولیای دانش‌آموزان را در مدرسه جلب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار