مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه ‌وزارت آموزش و پرورش به پانا خبر داد؛

‌نمرات دانش‌آموزان پایه نهم‌ تا 11 تیر در سامانه سیدا اعلام می‌شود

شرکت ۹۰ درصد دانش‌آموزان در آزمون‌های رغبت و توانایی جهت انجام فرآیند هدایت تحصیلی

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش از ثبت و اعلام نمرات دانش‌آموزان پایه نهم تا تاریخ 11 تیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
‌نمرات دانش‌آموزان پایه نهم‌ تا 11 تیر در سامانه سیدا اعلام می‌شود

حمید یزدانی در گفت‌وگو با پانا درباره امتحانات نهایی پایه نهم اظهار کرد: «امسال حدود 1 میلیون و 210 هزار دانش‌آموز پایه نهمی داشتیم. امتحانات این دانش‌آموزان پایه نهمی به دو صورت هماهنگ استانی و سراسری کشوری برگزار شد. دروس املا، عربی، مطالعات‌ اجتماعی، پیام‌های آسمانی، نگارش، آمادگی دفاعی و زبان انگلیسی به‌صورت هماهنگ استانی در 32 استان کشور برگزار شد. همچنین سه درس پایه در این مقطع تحصیلی که علوم، ریاضی و فارسی هستند به صورت سراسری برگزار شد.»

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در ادامه افزود: «تلاش می‌کنیم‌ نمرات دانش‌آموزان‌ از طریق مدیران و معلمان از سطح مدارس تا تاریخ 11 تیر در سامانه سیدا بارگذاری شود تا فرم هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان صادر شود. بر طبق آمار ارائه شده توسط امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش بیش از 90 درصد دانش‌آموزان در آزمون‌های رغبت و توانایی شرکت کردند و با بارگذاری نمرات امتحانی، هدایت تحصیلی آنان تکمیل خواهد شد.»

وی گفت: «پس از ثبت نمرات کسب‌شده توسط دانش‌آموزان در سامانه سیدا توسط مدیران، بخش فناوری وزارتخانه، اطلاعات و نمرات دانش‌آموزان را دریافت خواهیم کرد. وضعیت دانش‌آموزان در مناطق مختلف پس از کسب اطلاعات از نمرات مشخص و اعلام می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار