رئیس سازمان نوسازی مدارس در آیین افتتاح اردوگاه‌های دانش‌آموزی گنجنامه و نیازهای ویژه امیرالمومنین(ع) همدان؛

در 1017 روز خدمت‌ رئیس‌جمهور 32 هزار کلاس درس با مشارکت خیرین تحویل دانش‌آموزان شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد در 1017 روز خدمت عاشقانه رئیس‌جمهور 32 هزار کلاس درس با مشارکت خیرین تحویل دانش آموزان شد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
در 1017 روز خدمت‌ رئیس‌جمهور 32 هزار کلاس درس با مشارکت خیرین تحویل دانش‌آموزان شد

‌‌حمیدرضا خان‌محمدی‌ در آیین افتتاح اردوگاه‌های دانش‌آموزی گنجنامه و نیازهای ویژه امیرالمومنین(ع)، اظهار کرد: این نخستین اردوگاه برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است، ان شاءالله در آینده نزدیک به همت خیرین گرانقدر و حمایت‌های دولت خدمتگزار، نظیر این اردوگاه برای دانش‌آموزان نیازهای ویژه سایر مناطق کشور احداث خواهد شد.

خان‌محمدی تصریح کرد: امروزه اردوگاه دانش‌آموزی به‌عنوان محیطی تربیتی و اثرگذار می‌تواند با ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع و خلق موقعیت‌های جدید یادگیری مناسب با نیازهای فردی و جمعی دانش آموزان زمینه دستیابی آنان را به ساحت‌های متنوع تعلیم و تربیت فراهم آورد. 

‌رئیس سازمان نوسازی، توسعه و‌ تجهیز مدارس کشور در این مراسم، اظهار کرد: ساخت این اردوگاه به برکت سفر رئیس جمهور شهید به استان همدان است و امروز شاهد افتتاح این اردوگاه هستیم.

این مقام مسئول گفت: در 1017 روز خدمت عاشقانه رئیس‌جمهور 32 هزار کلاس درس با مشارکت خیرین تحویل دانش آموزان شد. سراسر وجود شهید جمهور پر از دغدغه‌، احساس نگرانی و پیگیری برای حل مسائل فضای آموزشی بود و لحظه‌ای از خدمت به دانش آموزان غافل نبودند.

حمیدرضا خان‌محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم این اردوگاه‌ها در راستای تربیت همه جانبه‌‌ دانش‌آموزان مورد استفاده قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار