تعهد ۲۵۰۰ میلیارد تومانی خیرین اصفهانی ‌برای ساخت فضاهای آموزشی جدید

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش ‌در دیدار با استاندار اصفهان گفت‌ فعالیت خیرین در دوران شهید جمهور رونق گرفت، زیرا احترام و اعتقاد به خیرین مشی این شهید بزرگوار بود. در همین دو روز در اصفهان خیرین تعهد ۲۵۰۰ هزار میلیارد تومانی را در جهت ساخت فضاهای آموزشی جدید بر عهده گرفتند.

کد مطلب: ۱۴۸۱۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تعهد ۲۵۰۰ میلیارد تومانی خیرین اصفهانی ‌برای ساخت فضاهای آموزشی جدید

‌رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ‌در دیدار با استاندار اصفهان با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: ساخت مدارس باید با دیدگاه بلند‌مدت‌ ‌و برنامه‌ریزی صحیح انجام شود تا از ساخت سریع مدارسی که چند سال بعد بدون دانش‌آموز می‌مانند، جلوگیری شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره نقش خیرین در ساخت مدارس نیز گفت: فعالیت خیرین در دوران شهید جمهور رونق گرفت زیرا احترام و اعتقاد به خیرین مشی این شهید بزرگوار بود در همین دو روز در اصفهان خیرین تعهد ۲۵۰۰ هزار میلیارد تومانی را در جهت ساخت فضاهای آموزشی جدید بر عهده گرفتند.

صحرایی از تلاش‌های مسئولان استان اصفهان تشکر کرد و افزود: آموزش و پرورش استان اصفهان قوی‌ است و کارهایی که شروع کرده‌اید، الگو شده است؛ از جمله هنرستان‌های جهادی و تولیدی. همچنین از میزبانی برنامه‌های ملی توسط استان شما بسیار تشکر می‌کنیم و خوشحالیم که اصفهان میزبان مسابقات هندبال آسیا خواهد بود.

‌وی ابراز امیدواری کرد‌ انشالله دولتی سر کار آید که این خط و گفتمان شهید جمهور را ادامه دهد و نتیجه آن به فضل الهی موفقیت‌های بیشتر باشد.

در این دیدار، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز گفت: در روزهای آینده میزبان رویداد ویژه‌ای خواهیم بود. هزار نفر از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در اردوگاه شهید بهشتی حضور خواهند داشت. همچنین درباره المپیاد‌ها چندین جلسه برگزار کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم آن‌ها را اجرایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار