رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

ساخت فضاهای ورزشی بر سلامت نسل‌آینده تاثیرگذار خواهد بود

تهران(پانا)- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ساخت فضاهای ورزشی به شدت بر سلامت نسل آینده ساز ایران اسلامی تاثیرگذار خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۷۹۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ساخت فضاهای ورزشی بر سلامت نسل‌آینده تاثیرگذار خواهد بود

حمیدرضا خان‌‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر یک روزه به استان قزوین از فضاهای آموزشی و پرورشی استان بازدید کرد.

وی باحضور در آیین افتتاح سالن ورزشی محمدیه بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور نیازمند حضور و مشارکت مردم در امر ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی برای دانش آموزان هستیم.

گفتنی است این سالن ورزشی با مساحت ۸۲۰ مترمربع در محوطه هنرستان امیر کبیر شهر محمدیه احداث شده است.

همچنین رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در حاشیه بازدید از پروژه مدرسه ۱۸ کلاسه پاسداران قزوین، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با اولویت خیرساز همچنان در اولویت برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس است.

وی افزود: با تامین اعتبارات روند اجرای پروژه های نیمه تمام که غالبا پروژه های بزرگی نیز هستند سرعت بیشتری می‌گیرد و بزودی تکمیل می‌شوند که یک نمونه آن مدرسه ۱۸ کلاسه پاسداران شهر قزوین است.

در ادامه این سفر رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با کارمندان نوسازی مدارس استان دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

خان‌محمدی در این دیدار خاطرنشان کرد: آن چیزی که مهم است و ما به آن اعتقاد داریم عدالت آموزشی و گسترش عدالت آموزشی سازمان نوسازی مدارس است، اگر این سازمان در نقطه‌ای از کشور مدرسه نسازد امکانات آموزش و پرورش در آنجا قرار نمی گیرد؛ معمولا ابتدا مدرسه ساخته و سپس نظام تعلیم و تربیت در آنجا مستقر می‌شود.

وی در پایان افزود: کار مدرسه سازی مقدس است و ما تنها دستگاهی هستیم که بیشترین مشارکت مردم را را در این خصوص جذب می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار