امام خمینی(ره) ستایش تمام عصرها و نسل‌ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است

تهران (پانا) - سازمان نهضت سوادآموزی به مناسبت سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام پانزده خرداد پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
امام خمینی(ره) ستایش تمام عصرها و نسل‌ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است

متن این پیام به شرح زیر است:

«السّلام علیک یا روح الله، ایّها العبد الصّالح المطیع ‌للّه و لرسوله و لامیرالمؤمنین

اشهد انّک‌ قد اقمت الصّلوة و اتیت الزّکوة و امرت بالمعروف و نهیت عن المنکر و جاهدت فی‌اللّه حقّ جهاده حتّی اتاک الیقین

فرحمک اللّه حیّا و میّتا

سال‌ها می‌گذرد، حادثه‌ها می‌آید

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

اشکی که همیشه بر گونه‌هایمان جاری است و زخمی که هرگز التیام نخواهد یافت. خرداد، ماه ماتم وغم است. ماتم در عزای والا مردی که در سایه مردانگی و تدبیرش هویت پنهان خویش را باز یافتیم. خرداد، ماه اندوه است. اندوه فراق مرزبان حماسه و ایثار. مردی که ستایش تمام عصرها و نسل‌ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است. خرداد، ماه اشک و آه است. در وداع مردی که با آمدنش شب‌های تاریک و بی ترانه ما را به صبح دل‌انگیز و سپید رهایی مبدّل ساخت. آری او، مرد تنهای صحنه‌های آتش و خون، پاک مردی از بیشه عدالت و ایمان و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر بود که آزاد مردان عالم از شمیم نفس‌های گرمش، به زندگی سلام گفتند.

 امام خمینی (ره) زنده است تا امید زنده است و تا حرکت و نشاط هست و تا جهاد و مبارزه هست. امام خمینی (ره) شبنم پاکی بود که پاکی‌اش همیشه به یاد گلبرگ‌ها خواهد ماند.

آری امام خمینی (ره) زنده است و یاران شهیدش زنده اند و جاوید، یاران شهیدش که در قیام پانزده خرداد سال 1342 خونین بال پر کشیدند و امامشان آن روز را برای همیشه عزای عمومی خواند.

آری امام خمینی (ره) زنده است و یاران شهیدش زنده اند و جاوید، یاران شهید انقلاب و قیام برعلیه ظلم و جور ستمشاهی، یاران شهید هشت سال دفاع مقدس و یاران شهیدی که همواره در راه امام بودند و .....

ذرات وجود، عاشق روی امام‌اند

با فطرت خویشتن، ثناگوی امام‌اند

ناخواسته و خواسته دل‌ها همگی

هر جا که نظر کنند، در سوی امام‌اند

سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام پانزده خرداد تسلیت و تعزیت باد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار