دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیت و نصیب برابر آموزشی:

«پانا» یک مجموعه ماندگار است و باید پشتیبانی شود

تهران (پانا) - دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیت و نصیب برابر آموزشی با بیان اینکه پانا یک مجموعه ماندگار است، بر ضرورت پشتیبانی از این خبرگزاری تاکید و تصریح کرد یقین دارم با کادر جوان و انقلابی که در این مجموعه وجود دارد، انسان‌هایی را تربیت می‌کنند که اهل تحلیل و تبیین و استدلال خواهند بود.

کد مطلب: ۱۴۷۸۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
«پانا» یک مجموعه ماندگار است و باید پشتیبانی شود

ضرغام پرنیان به‌مناسبت ‌بیست‌ودومین سالروز تاسیس خبرگزاری پانا از تحریریه این خبرگزاری بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های دانش‌آموزی خبرگزاری پانا قرار گرفت. وی پانا را یک مجموعه ماندگار و مانا دانست و گفت: «پانا باید پشتیبانی شود چون یکی از برکات اصلی آن تربیت نیروی انسانی ‌عالم و آگاه به رسانه است و این کار بزرگی است.»

وی ادامه داد: «افرادی که این‌گونه تربیت می‌شوند اهل تحلیل، تبیین و استدلال هستند و چه جایی و چه گزینه‌ای بهتر از دانش‌آموزان که پانا این کار مهم را انجام می‌دهد.» 

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیت و نصیب برابر آموزشی اضافه کرد: «بزرگترین خطر اکنون در حوزه رسانه است، دشمن تمام سعی خود را کرده است تا دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی را به‌صورت وارونه به جوانان ما نشان دهد. اما پانا یک رسالت بسیار بزرگی را که ‌انجام می‌دهد این است که فهم عمومی ایجاد می‌کند. ممکن است که این دانش‌آموزان فردا هر کدام شغل دیگری داشته باشند، اما فهمی که در آن‌ها ایجاد می‌شود آینده آن‌ها را متفاوت رقم خواهد شد.‌» 

پرنیان تصریح کرد:‌ «پانا یک رویکرد تحولی است که کار آن با تمام رسانه‌های دیگر متفاوت است. نگاه پانا این است که نسل جوان ما با رسانه آشنا شوند. پانا باید بهتر ‌پشتبیانی شود و یقین دارم با کادر جوان و انقلابی که در این مجموعه وجود دارد، انسان‌هایی را تربیت می‌کنند که اهل تحلیل و تبیین و استدلال خواهند بود.» 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار