معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به پانا خبر داد؛

راه‌اندازی 1200 اتاق بهداشت مدارس در دولت سیزدهم

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی 1200 اتاق بهداشت در مدارس کشور طی دو سال اخیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی 1200 اتاق بهداشت مدارس در دولت سیزدهم

صادق ستاری‌فرد در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «طی دو سال اخیر، یک موضوع ‌مهمی که دنبال کردیم، بحث سرویس‌های بهداشتی و اتاق بهداشت مدارس بوده است. ‌به لطف خدا اتفاقات خیلی خوبی هم افتاد. در سال اول دولت سیزدهم ۶۰۰ اتاق بهداشت ایجاد شد، در سال دوم نیز تقریبا همین تعداد راه‌اندازی شد. همین‌طور در حوزه سرویس‌های بهداشتی مدارس.»

وی ادامه داد: «این موضوع در سازمان نوسازی مدارس دنبال می‌شود و برای امسال یک برنامه جدی برای بهسازی فضاهای بهداشتی مدارس داریم و ان‌شاءالله نیاز داریم هم گروه‌های جهادی، هم خیرین عزیز به ما کمک کنند تا بتوانیم این مساله را بالاخره بعد از سال‌ها مدیریت کنیم.»

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: «هنوز مدارسی ‌وجود دارند که سرویس بهداشتی ندارند، مدارسی داریم که نیاز به بهسازی سرویس‌های بهداشتی دارند؛ ‌این مساله ‌به‌عنوان یک مساله جدی و زیربنایی برای کسب سلامت دانش‌آموزان مطرح است و می‌طلبد که درباره این موضوع ‌ورود کنیم. ان‌شاءالله از امسال یک برنامه جدی برای ساماندهی این موضوعات داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار