در سفر حمیدرضا خان محمدی به استان همدان انجام شد؛

نام‌گذاری بلواری به نام خیرین مدرسه‌ساز در همدان

تهران(پانا)- بلواری به نام خیرین مدرسه‌ساز در شهر همدان با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حاج اکبر ابراهیمی، خیر بزرگ مدرسه‌ساز کشور، نام‌گذاری شد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
نام‌گذاری بلواری به نام خیرین مدرسه‌ساز در همدان

حمیدرضا خان‌ محمدی در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان اظهار کرد: ما باید فرهنگ صدقه جاریه خیر و خیرخواهی را گسترش دهیم و ارزش کار نیک از بسیاری از مستحبات بالاتر است. 

خان‌ محمدی، تصریح کرد: نام گذاری خیابان یک کار نمادین و نام‌گذاری این خیابان به نام خیرین مدرسه‌ساز، نماد کار خیر است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد: نقش، اهمیت و جایگاه خیرین مدرسه ساز مهم تر از نقش معلم است و این عزیزان نقش تسهیلگری امر آموزش و پرورش آینده سازان ایران عزیز را برعهده دارند.

گفتنی است با عنایت به برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان، مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با همکاری و حمایت‌های شورای اسلامی شهر همدان و شهرداری همدان، اقدام به نام‌گذاری بلواری به نام ((خیرین مدرسه ساز)) کرده است که این بلوار واقع درمیدان مالیات( بیمه سابق) ابتدای بلوار شهید اسلامیان است.

در ادامه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از اردوگاه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه امیرالمومنین (ع) و اردوگاه تربیتی دانش‌آموزی گنجنامه در شهر همدان، بازدید کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش پس از حضور در بیست و ششمین جشنواره تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز استان همدان در اردوگاه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه امیرالمومنین (ع) و اردوگاه تربیتی دانش‌آموزی گنجنامه در شهر همدان، حضور پیدا کرد. 

خان‌محمدی در این بازدید، پیشرفت فیزیکی ساختمان و محوطه‌سازی اردوگاه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه امیرالمومنین (ع) را مورد بررسی قرار داد و سپس با حضور در اردوگاه تربیتی دانش‌آموزی گنجنامه در شهر همدان، وضعیت این اردوگاه را بررسی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار